וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "מקל צריך להיות טוב ולהתאזר בסבלנות"

איתן נוח

22.11.2009 / 22:13

אחרי הניצחון על גלבוע/גליל, מאמן מכבי ת"א התייחס לרכז הצעיר, שעשוי לעזוב בימים הקרובים. קטש: "גאה בקבוצה שלי"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אז זהו זה. אחרי חמישה מחזורים, נותרה רק קבוצה אחת מושלמת בליגת העל, ובוודאי אף אחד לא מופתע שמדובר באלופה הנצחית, מכבי תל אביב. הצהובים של פיני גרשון יצאו הערב (ראשון) למשחק חוץ קשה מאוד בגן נר, שם פגשו את החבורה המוכשרת של עודד קטש וגלבוע/גליל, שהיתה, עד הערב, בלתי מנוצחת אף היא. במשך 35 דקות, הלך המשחק הכי צמוד שאפשר. הקצב היה מטורף, כל מטאטא ירה, אלא שבחמש הדקות האחרונות הראתה מכבי תל אביב נסיון וקור רוח, בראשותו של דייויד בלות'נטאל, שהשתלט על המשחק וסחף את קבוצתו ל-91:98 בסיום. לא קל, אבל את זה צריך לזקוף בעיקר לעודד קטש ושחקניו, שממשיכים להרשים - על אף ההפסד.

גרשון: "היה משחק של ליגת קיץ"

"במחצית הראשונה היה משחק של ליגת קיץ, של מי קולע יותר, ובמחצית השנייה כבר שמרנו יותר טוב. במחצית אמרתי לשחקנים שגלבוע/גליל טובים בשלושה דברים, בריבאונד התקפה, בשלשות ובמתפרצות, שיניב במיוחד לא ירד טוב להגנה. במחצית השנייה שלושת הדברים האלה היו הרבה יותר טובים. ניצחנו קבוצה טובה בחוץ. הגליל קבוצה טובה מאוד, אני חושב שביחד עם גפני הם יהיו עוד יותר טובים".

גל מקל שותף הערב רק למשך דקה ורבע וכפי שזה נראה כרגע, הוא יעזוב את המועדון כבר בימים הקרובים. סוכנו, מאוריציו בלאדוצ'י, נמצא בארץ בכדי לקדם את העברתו לקבוצה אחרת, כשכרגע נראה כי המועמדת הראשית לקבלו היא בני השרון, שכבר הציעה לשחקן להצטרף. מחר (שני) תשחק בני השרון מול מכבי חיפה, ומקל עשוי להצטרף אליה לאחר המשחק. בנוסף לבני השרון, גם מכבי ראשון לציון עדיין מעוניינת בשחקן, כשגם אופציית אירופה עדיין פתוחה, כשלובליאנה נותרה המועמדת הראשית במידה ואכן ייצא השחקן את גבולות הארץ.

לגבי גל מקל אמר גרשון: "אני באוזניי לא שמעתי שהוא רוצה לעזוב, אני שומע את הסוכן, את העיתונות, אבל אני באוזניי לא שמעתי את זה. אני חושב שגם בחלק הראשון של העונה הקודמת הוא לא שיחק, ועד היום הוא משחק 20 דקות בממוצע. זה תלוי בו, הוא שחקן בבנייה ואם הוא חושב שהוא צריך להיבנות במכבי אז הוא צריך להישאר. אני לא יודע מה הוא רוצה, להנהלה וגם לי יש רצון לקדם אותו, הוא גם צריך להיות טוב וגם צריך סבלנות. הניצחון הזה נותן לנו אוויר, ועכשיו נוכל לתת לו לשחק יותר. יש תהליך מסויים, לא מתחילים לרוץ ישר".

כוכב המשחק, דייויד בלות'נטאל, היה מרוצה מאוד בסיום, אך הסתפק במשפט אחד, פשוט: "אני מנסה להישאר רגוע ולעשות את העבודה שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

קטש: "המשחק ברח כשבלות'נטאל התחיל לקלוע"

מנגד, גלבוע/גליל אמנם יצאה מהמשחק הזה מאוכזבת בגלל התוצאה הסופית, אך אנשיה היו מרוצים מהיכולת, ומהעובדה שלמשך רוב דקות המשחק הצפוניים של עודד קטש היו הכי קרובים שאפשר לחבורה הנוצצת בצהוב. "היה קצב מטורף למשחק, והוא ברח לנו כשבלות'נטאל התחיל לקלוע. אבל ככה המשחקים מול מכבי בדרך כלל כשהם באים בפורמה. הם קלעו באחוזים מטורפים, והגנתית היה לנו מאוד קשה לעצור אותם".

"הרגשנו כאילו השמיכה שלנו קצרה, והם שיחקו חכם ונכון", המשיך קטש. "הם נמנעו מלשחק פיק אנד רול ולא נתנו לנו לשים לחץ על הכדור. היה משחק יותר ברמה גבוהה של יורוליג, עם הרבה מאוד יכולת אישית, וכשמכבי קולעים באחוזים כאלה באמת קשה. אני לא יודע איך נשארנו במשחק, אבל אני מאוד גאה בקבוצה, היינו במשחק והיה לנו את המומנטום, אבל בשתיים שלוש דקות של חוסר ריכוז הפסדנו את המשחק".

אלישי כדיר, שנתן משחק מצוין נוסף, אמר בסיום: "התכוננו מאוד למשחק הזה, אבל מכבי זו מכבי, ומולם צריך להיות מרוכזים ארבעים דקות. כשלא היינו מרוכזים נענשנו, וככה לא הצלחנו לחזור למשחק. מבחינת סטטיסטיקה ניצחנו בריבאונד, עם כמה שאנחנו נמוכים, וזה יותר עניין של ריכוז. זה שהוצאנו ממכבי את הכי טוב שלה, וקיבלנו כבוד מהם, זה גם סימן מעודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully