וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "זה הניצחון הכי מתוק שיש"

מאמן הפועל רעננה חגג את הניצחון הדרמטי על הפועל חיפה. שלומי דורה, שספג קריאות מהקהל: "כלום לא ישבור אותי"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

השער הדרמטי של כריסטיאנו דוס סנטוס בתוך תוספת הזמן, שלח את שחקני הפועל רעננה לחגוג את הניצחון 1:2 על הפועל חיפה עם אוהדיהם המעטים שתומכים בהם במשחקי הבית בכפר סבא וראו עוד משחק נהדר של הקשר היהודי-צרפתי סטיבן כהן עם שער נהדר ובישול בסיום. מן העבר השני, האוהדים החיפאים מצאו את האשם במאמן שלומי דורה והפנו לעברו קריאות "תתפטר", ו"ביזיון". רעננה מעל הרו האדום עם תשע נקודות כמו חמש קבוצות נוספות, בזמן שהפועל חיפה סופרת הפסד חמישי ברציפות וממשיכה להסתבך.

בסיום המשחק היה עימות חריף בין גליל בן שנן לאוהדי חיפה. האוהדים קיללו את השוער והאשימו אותו בהפסד. בחיפה כבר מבינים כי אין מנוס מלהחליף שוער בפגרת החורף וכפי שנראה כרגע שוער המשנה עומרי אלון יקבל את הזדמנות בהרכב בשבוע הבא. בניגוד לשוער, המאמן שלומי דורה מקבל גיבוי מלא ואין כוונה לפטרו.

שלומי דורה: "אני עשוי מחומר חזק"

מאמן הפועל רעננה, אלי כהן, היה כמובן מאושר בסיום: "יש לנו קבוצה צעירה והניצחון הזה ייתן לנו ביטחון לקראת ההמשך. צריך להישאר צנועים". כשנשאל האם הסגל שלו מתאים לליגת העל, השיב המאמן: "נכון שנצטרך להתחזק בינואר הקרוב, אבל הסגל שלנו לא נופל משבע-שמונה קבוצות אחרות בליגה. אין מתוק יותר מלנצח משחק בדקה ה-92".

"יש לנו קבוצה ששווה ליגת העל", הבהיר לאחר המשחק גיל קופר. "שיחקנו טוב והאמת שבאנו אחרי שבועיים של הכנה טובה וסדנת גיבוש. למרות הניצחונות של קבוצות התחתית שהיו אמורים להדאיג אותנו, דווקא חיפה באה לחוצה יותר. אני שמח שהצלחנו לנצח ואני מקווה שתהיה המשכיות".

ג'ונתן אסוס, שחקן מכבי תל אביב לשעבר, אמור להתחיל להתאמן עם הפועל רעננה כשתחזור לאימונים ביום שלישי. הקשר, כזכור, סיכם את מרבית תנאיו ואמור לחתום בקבוצה. יחד איתו אמורים להגיע למבחנים מספר שחקנים צרפתים נוספים, ביניהם חלוץ ובלם.

בצד השני שוב חזרו התסכולים מהמחזורים הקודמים. המאמן שלומי דורה, שיציאתו לוותה בשריקות בוז של האוהדים, אמר: "אנחנו שומעים את התקליט שאנחנו עדיפים במגרש כבר חמישה מחזורים, וזה לא עוזר לנו. אפשר להתנחם בעובדה שאנו משחקים טוב, אבל חייבים להיות מרוכזים יותר. הפתיחה הטובה של הליגה לא עשתה לנו רע. אני יכול לציין את כל המשחקים האחרונים שבהם היינו יותר טובים, ואני מאמין שנחזור למסלול הניצחונות.

על מעמדו, עקב קריאות האוהדים לעברו, אמר המאמן החיפאי: "אני עשוי מחומר חזק, כלום לא ישבור אותי. בניתי פה משהו במשך כמה שנים ואני יודע למה הקבוצה מסוגלת. אין לי מה לחשוש מרצף ההפסדים. אני לא חושש למעמדי, אלא אם מישהו יחשוב אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully