וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א תציע לנאתכו וזהבי חוזה לחמש שנים

22.11.2009 / 15:57

האדומים סימנו את השניים ככוכבי העתיד ויציעו להם חוזים ארוכי טווח. איפוק בקבוצה אחרי השביעייה: "חושבים רק על בני יהודה"

הנהלת הפועל תל אביב תציע בימים הקרובים לביברס נאתכו ולערן זהבי חוזה חדש לחמש שנים. השניים מאוד מעורכים במועדון, והנהלת הקבוצה סימנה אותם כמיועדים להיות שחקנים מובילים בשנים הקרובות אצל האדומים והחליטה להציע להם חוזה ארוך טווח. הפועל תשדרג משמעותית את חוזהו של נאתכו, שנמצא בכושר מצוין בשבועות האחרונים. חוזהו מוערך בכ-100 אלף דולר לעונה, כאשר בכל שנה הוא ישודרג.

השחקן, מצדו, למרות השאיפות שלו לצאת לאירופה, רוצה גם הוא להאריך את חוזהו במועדון בו גדל. הבעיה היחידה הצפויה במשא ומתן עם נאתכו צפויה להיות סעיף היציאה לחו"ל שאותו ידרוש הקשר, בעיה שהתעוררה גם במקרה של מהראן לאלה, שחתם לפני כשבוע.

למרות הניצחון המדהים אתמול (שבת) 1:7 על הפועל פתח תקוה והיכולת המצוינת שמפגינה הקבוצה בשבועות האחרונים, בהפועל מנסים להישאר צנועים. גם היום השחקנים המשיכו להראות איפוק ולשמור על פרופורציות, ולאחר שגם אתמול לא נראו מראות שמחה יוצאי דופן בחדר ההלבשה - גם היום השחקנים מנסים לצנן את התלהבות מיכולתם, ואומרים כי בני יהודה היא משימה חשובה מאוד ושיש להתכונן למשחק מולם כמו למשחקים באירופה.

איתי שכטר (שכבש שלושער אתמול) וגילי ורמוט שוב גרפו את המחמאות בסיום המשחק. עוד אחד מהמצטיינים אתמול, דדי בן דיין, שיקף את התחושות במועדון. "קודם כל, אני שמח שניצחנו, אבל יותר מהתוצאה אני שמח ששיחקנו משחק קבוצתי כמו שאנחנו יודעים והכרענו את המשחק מוקדם בזכות יכולת מצוינת של שכטר", אמר בן דיין לאתר הרשמי של הקבוצה, "יש לנו משחק קשה מול בני יהודה עכשיו, ורק לשם אנחנו מסתכלים כרגע".

סמואל יבואה, שנעדר כבר משחק שני ברציפות, אמר אתמול בסיום המשחק כי מרגיש טוב יותר והוא מאמין, בניגוד לדעתם של הצוות הרפואי, כי הוא כבר יוכל לשחק מול בני יהודה במחזור הקרוב. בתוך כך, הפועל תקיים משחק עם קבוצת הנוער של המועדון היום, ומחר השחקנים יקבלו מנוחה. ביום שלישי תחל הקבוצה להתכונן לדרבי הקטן מול הזהובים.

במשחק אימון שנערך היום ניצחה קבוצת הנוער של המועדון את קבוצת המחליפים בתוצאה 1:3.

* יריבת הפועל תל אביב במחזור החמישי של הליגה האירופית בעוד שבוע וחצי, סלטיק, נכנעה הערב 2:1 לדאנדי יונייטד במחזור ה-12 של הליגה הסקוטית. בארי רובסון העלה את האורחים מסלטיק ל-0:1 בדקה ה-71, אלא שג'ון דיילי דאג לאזן ל-1:1 בדקה ה-83, ודארן דודס הפך את התוצאה עם שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן. בעקבות ההפסד נשארת סלטיק במקום השני בטבלה הסקוטית, נקודה פחות מריינג'רס שבפסגה, ושתיים יותר מהיברניין, שדולקת מאחוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully