וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד יתמנה למאמן מכבי פתח תקוה

22.11.2009 / 11:21

ראשי הקבוצה שוחחו גם עם לחמן, אבל החליטו שדוד ימונה לעונה עם אופציה. גורם בקבוצה: "אם ייענה להצעה, הוא יחתום"

פרדי דוד צפוי להתמנות למאמנה של מכבי פתח תקוה בשעות הצהריים, כך הוחלט בשיחות פנימיות בין אנשי מכבי פתח תקוה החל משעות הבוקר (ראשון). מועמדותו של דוד קיבלה תמיכה מצד היו"ר משה זוארץ והנשיא עמוס לוזון, שהסכימו למנותו בכפוף לכך שהמאמן יסכים להצעה הכספית שתוגש לו, עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

בקבוצה בדקו אפשרות לצרף את אייל לחמן, אבל הוחלט להקפיא את מועמדותו מאחר ודוד קיבל עדיפות. "אם פרדי דוד ייענה להצעה הכספית שתוגש לו בצהריים, הוא יחתום מיד", אישר גורם בקבוצה. "מבחינתנו, אנחנו סגורים עליו".

על העובדה שדוד סגור בקבוצה אפשר ללמוד גם מתוך הפגישה עם ראשי הפועל פתח תקוה, שאחד מהם אמר: "הוא הציב דרישות גבוהות מדי, נראה שהוא סגור על מכבי".

גם מדוד עצמו אפשר היה להבין שהוא קרוב מאוד למכבי פתח תקוה, כאשר לאחר שפגישתו עם ראשי הפועל פתח תקוה התפוצצה הוא אמר: "נפגשתי עם הפועל פתח תקוה אבל נתגלו פערים, אני אמור להיפגש גם מכבי פתח תקוה ולחתום".

ראשי הקבוצה החלו לעבוד על מציאת מחליף, לאחר שאמש המאמן רוני לוי הודיע על התפטרותו בתום הפסד הליגה 2:1 לבני סכנין, וההנהלה נעתרה לבקשתו. המאמן, שספג הפסד רביעי העונה, פנה בסיום המשחק להנהלה, שהחליטה לא לעמוד בדרכו והצדדים סיימו את שיתוף הפעולה ביניהם אחרי שהמאמן הגיע לקבוצה באמצע העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully