וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - הפועל חיפה: סיירת ניצחון

רעננה, שערכה לאחרונה גיבוש מיוחד, תארח הערב (19:30) את הקבוצה של שלומי דורה, שנוצחה בארבעת משחקיה האחרונים

ממעמקי המקום האחרון הפועל רעננה מאמינה כי תוכל לנצח (ראשון, 19:30) את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-10 של ליגת העל ולצאת לדרך חדשה. בקבוצה זעמו לשמוע את שחקני הפועל חיפה מדברים בשבועיים האחרונים על כך שיתאוששו מהמשבר שלהם על חשבון רעננה ודיברו כאילו הניצחון בכיסם.

לרשות אלי כהן יעמוד סגל כמעט מלא, כשסטיבן כהן שסובל מכאבים בשרירי הבטן יעלה לשחק. הקשר יצטרך לעבור טיפול אשר ישבית אותו לשבועיים, אך בקבוצה מעדיפים לדחות את הטיפול לעת עתה. חיים פונטרומולי, שאיבד את מקומו בהרכב, יחמיץ את המשחק עקב פגיעה בברכו. לירה, שסובל ממתיחה במפשעתו, יהיה כשיר אך לא צפוי לפתוח בהרכב גם כך.

הקשר ג'ונתן אסוס יצטרף לקבוצה השבוע וצפוי לחתום בה בימים הקרובים. הקבוצה הגיעה להבנות עם אקס מכבי תל אביב שאמור לחזק את הקישור האחורי של הקבוצה ולייצב את אותה מבחינה הגנתית.

במהלך השבועיים האחרונים עברו שחקני הקבוצה וכן הצוות המקצועי ומנהלתי גיבוש, כולל יום מיוחד בנגב בו עברו משימות ספורט אתגרי על ידי חברה המתמחה בכך ועורכת ימנים דומים לסיירות צבאיות. השחקנים חולקו לחוליית ההגנה, הקישור, ההתקפה והשוערים שעברו משימות ביחד ולחוד כשהמאמן אלי כהן אמר לשחקניו כי הוא מאמין שהגיבוש החדש יעזור להם לעלות על דרך המלך ולנצח. "אם נראה על המגרש כמו ביום הגיבוש, אני רגוע".

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, אבי סופר, איתי טואף, עמרי עטיה, איתי אלקסלסי, גיל קופר, שניר שוקר, סטיבן כהן, רז כהן, כריסטיאנו דוס סנטוס.

הפועל חיפה סיימה הערב (שבת) את הכנותיה לקראת המשחק בראשון ברעננה מול הפועל המקומית. בחיפה דיברו כל השבוע על כך שבקבוצה חייבים להפסיק את רצף ההפסדים שעומד על ארבעה. בחיפה גם זוכרים את המפגשים מול רעננה לטובה מהעונה שעברה, אז ניצחו האדומים את הקבוצה של אלי כהן לא פחות משלוש פעמים.

עוד לפני האימון כינס המאמן שלומי דורה אסיפה ודיבר בעיקר על הצד המנטלי, כשאמר: "אנחנו קבוצה חזקה ויש לנו חומר שחקנים טוב. קבוצה אחרת כבר הייתה מתפרקת אבל אני בטוח שאפשר לצאת מהמצב הזה והתפקיד שלנו לחזור ולהשיג נקודות". הבעלים יואב כץ חידד את דבריו של המאמן באסיפה, ואמר: "יש לנו חוסן מנטלי נמוך. אסור לנו להישבר גם אם היריבה תבקיע".

חיפה תחזור להרכב הרגיל שלה לאחר מספר חסרונות בגלל פציעות והרחקות בשבועות האחרונים. יוסי דורה, שלא שיחק מול עכו, ואייל טרטצקי, שנפצע במהלך אותו משחק, יפתחו בהרכב. גליל בן שנן, שספג ביקורות בשבועות האחרונים, ימשיך לקבל את הקרדיט בשער. בצוות המקצועי של הקבוצה עודדו את השוער השבוע וביקשו ממנו להתעלם מהפרסומים האחרונים הקשורים אליו.

הרכב משוער, הפועל חיפה: גליל בן שנן, עודד אלקיים, אושרי רואש, סביטי ליפנייה, אייל טרטצקי, יוסי דורה, בריאן חרסיסיץ', רן אבוקרט, ערן לוי, עדן בן בסט, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully