וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "שיחקנו כדורגל מבריק"

21.11.2009 / 19:18

חלוץ הפועל ת"א כבש שלושער לרשת הפועל פ"ת: "עושה את העבודה שלי". גוטמן: "הפעם, בניגוד למשחק בסכנין, באנו מוכנים"

ברני ארדוב

צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: יאיר דניאל

אוהדי הפועל פתח תקוה הגיעו הערב (שבת) לאיצטדיון רמת גן בידיעה שאת המשחק מול הפועל תל אביב הם כנראה יפסידו, וזה היה מובן עוד יותר לאחר שלוש דקות והשער הראשון של איתי שכטר. אבל על ניצחון מוחץ 1:7 של הפועל תל אביב אף אחד לא חשב, גם לא האוהדים האדומים. שחקניו של אלי גוטמן שייטו על המגרש, עשו ככל העולה על רוחם ובסופו של דבר חוררו את רשתו של צליל חתוכה האומלל שבע פעמים. הפועל פתח תקוה זקוקה לזעזוע.

גוטמן: "ככה צריך לשחק, עם נחישות ובכיף"

אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום משחק הניצחון הגדול: "לקחנו את המשחק הזה בשיא הרצינות. למשחק הליגה האחרון בסכנין לא באנו מוכנים, ואיתי שכטר ביכולת אישית ניצח לנו את המשחק. לקחנו את הדוגמא הזו, ודיברנו שדברים כאלה לא צריכים לחזור. כאשר גם ירדנו למחצית ביתרון של 0:3, לא עזבנו את המשחק ואני גאה בבחורים כי ככה צריך לשחק כדורגל עם נחישות ובכיף, אבל לא לעזוב את המשחק".

"יש משחקים שאתה מרגיש צורך לעמוד על הקו ולדרבן את השחקנים", הוסיף גוטמן, "ויש משחק כמו דרבי שגם אם תעמוד לא ישמעו אותך, אז שם אני יושב". על איתי שכטר אמר גוטמן: "הבורג המרכזי בהפועל תל אביב צריך להיות המשחק הקבוצתי. צריך לפרגן גם לשכטר וגם ליוסי אבוקסיס, שעובד עם איתו בכל סוף שבוע על הסיומת, והוא משתפר ממשחק למשחק".

על המירוץ מול מכבי חיפה אמר המאמן האדום: "חיפה ניצחה עשרה משחקים, כל הכבוד להם. אנחנו נמשיך בשלנו והדרך עוד ארוכה".

המצטיין של המשחק, איתי שכטר שכבש שלושער והוא עם תשעה שערים בסך הכול בליגה. "אני צריך לעשות את העבודה שלי", אמר החלוץ. "אני רוצה להקדיש את השלושער לאחי, שרבתי איתו לפני המשחק וגם לסוכן שלי, גלעד קצב. שיחקנו היום כדורגל מבריק, זה יכול היה להסתיים בתוצאה גבוהה יותר. אני מאחל לשוער של הפועל פתח תקוה הרבה הצלחה, הוא שוער מוכשר והוא יהיה גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully