וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד ניצחה 0:1 את מכבי נתניה

דור בלך

21.11.2009 / 20:58

עידן שריקי כבש (48) שלוש דקות אחרי שעלה כמחליף והעניק לקבוצה של יוסי מזרחי ניצחון ראשון מאז המחזור השלישי

אחרי למעלה מחודשיים ללא ניצחון השיגה הערב (שבת) מ.ס אשדוד סוף סוף שלוש נקודות מלאות בזכות 0:1 קטן על מכבי נתניה באצטדיון הקופסא. הקבוצה של יוסי מזרחי, שלא מזכירה העונה במאומה את הקבוצה ההתקפית והמרעננת שלה מהשנים האחרונות, שוב לא הבריקה אך נעזרה בנגיעה אחת קטנה של עידן שריקי בדקה ה-48 כדי להשיג את הניצחון המיוחל.

נתניה קיוותה להמשיך את המומנטום מהניצחון המרשים על בית"ר ירושלים במחזור הקודם (0:3), אבל כנראה שהפגרה עצרה את השחקנים של ראובן עטר, ששלטו במשחק במחצית הראשונה אך הירבו להחמיץ, ושילמו על כך את המחיר.

בהפסקה החליט מזרחי לחזור לשיטת שלושת החלוצים שלו והכניס את עידן שריקי ועידן שדה, ושריקי הצדיק את הכנסתו כבר כעבור שלוש דקות כשקיבל מסירה טובה מדימיטאר מקרייב וכבש את השער היחיד במשחק. הנתנייתים המשיכו לנסות ולכבוש עד הסיום, אך חוסר המחץ הבולט של שחקני ההתקפה שלה, ושל אחמד סבע במיוחד, היו בעוכריה.

בסיום אמר המאמן המפסיד ראובן עטר: "היינו טובים והגענו למספר רב של מצבים. אנחנו צריכים להסתכל קדימה. במחצית הראשונה הגענו לארבעה מצבים ובמחצית השניה לעוד שניים, ואשדוד לא הגיעה מלבד השער ועוד הזדמנות למצבים. זה מסוג המשחקים שאנחנו מצפים להם השנה, רק שאני מקווה שנהיה בצד המנצח". טל מעבי הוסיף: "היינו יותר טובים, לא הגיע לאשדוד לנצח אבל אנחנו עם הראש קדימה למשחק הבא"

מהלך המשחק

דקה 2 - טל מעבי קיבל כדור מדויק משלו מנשה באגף הימני והרים לאחמד סבע, שמקצה תיבת החמש בעט מחוץ למסגרת.

דקה 15 - רביד גזל היה קרוב להעלות את נתניה ליתרון בבעיטה חזקה מ-20 מטרים, דראגן סטויקיץ' הצליח להדוף לקרן.

דקה 23 - המקומיים המשיכו ללחוץ, והפעם היה תורו של קלמי סבן לבעוט מעל המשקוף אחרי הכנה של שניר גואטה.

דקה 39 - אשדוד סיכנה לראשונה את השער של אריסטיד זוגבו כשקרן של משה אוחיון מצאה את כרטיסטיאן גונזאלס שנגח החוצה.

דקה 48 - גול! עידן שריקי, שעלה כמחליף במחצית יחד עם עידן שדה במטרה לעבות את ההתקפה המקרטעת של אשדוד, החזיר למאמנו במהירות כשקיבל כדור רוחב מדימיטאר מקרייב ובעט מקרוב פנימה - 0:1 לאשדוד.

דקה 61 - מסירה איומה של זוגבו הישר למתן אוחיון כמעט עלתה לנתניה בספיגת השני, אבל אוחיון בעט למשקוף, ולאחר שמקרייב דחק את הכדור החוזר פנימה פסל חיים יעקב את השער בטענה לנבדל.

דקה 65 - סבע שוב החמיץ בעימות ישיר מול סטויקיץ', הפעם אחרי בישול של גואטה.

דקה 79 - ההזדמנות המסוכנת האחרונה של היהלומים הגיעה מראשו של אלמוג כהן, שנגח מקרוב חלש לידיו של סטויקיץ'.

הרכב מכבי נתניה: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, טל מעבי, אלמוג כהן, רביד גזל (פיראס מוגרבי 80), שניר גואטה, שלו מנשה (אבודו אוקוצ'ה 74), חן עזרא, אחמד סבע.

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', מתן אוחיון, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, משה אוחיון, ברוך דגו (עידן שדה 46), שי רביבו, ניר נחום (עידן שריקי 46), דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully