וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליס שלזינגר אלופת אירופה עד גיל 23

21.11.2009 / 16:38

הישג ענק לג'ודאית, שזכתה בעבר באליפות אירופה בתחרויות לגילאי נוער, לאחר שניצחה בגמר את דידנקו האוקראינית

הג'ודאית הישראלית, אליס שלזינגר, רשמה היום (שבת) הישג גדול נוסף בקריירה, כשזכתה באליפות אירופה עד גיל 23 שהתקיימה באנטליה שבטורקיה. שלזינגר, מדליסטית הארד מאליפות העולם ושתי אליפויות אירופה האחרונות לבוגרות, ניצחה ארבעה קרבות בדרך אל התואר.

שלזינגר, שכבר הייתה אלופת אירופה בתחרויות לגילאי נוער, פתחה את התחרות בניצחון באיפון על ולריין אטיין הצרפתייה. אטיין השיגה וואזרי, אלא ששלזינגר הגיבה באיפון אחרי 2:35 דקות. בקרב הבא היא פגשה את איזבל פוקה פלאו הספרדייה, והשיגה ניקוד מהיר של יוקו ושני וואזרים בדרך לחצי הגמר.

יריבתה הבאה הייתה רמילה יוסובובה מאזרבייג'אן, וגם כאן שלזינגר השיגה יוקו ו-וואזרי כפול כדי לעלות לקרב על התואר המכובד. בגמר היא התמודדה נגד אוקסנה דידנקו מאוקראינה, שניצחה באיפון את כל הקרבות המוקדמים שלה. למרות עונש שצברה לחובתה במהלך הקרב, הצליחה הישראלית להשיג ניקוד של ווזארי ויוקו, בעוד האוקראינית לא צברה ניקוד כלל, כדי לנצח בקרב ולזכות באליפות ובעוד תואר מכובד עבורה ועבור ישראל.

שרת התרבות והספורט, ח"כ לימור לבנת, שוחחה עם אליס שלזינגר וברכה אותה על זכייתה במדליית הזהב באליפות העולם: "הבאת הרבה כבוד ואת ממשיכה להגיע להישגים מרשימים", אמרה השרה לג'ודאית. "אני מאושרת וגאה בך. הבאת למדינה הרבה כבוד ואת ממשיכה להגיע להישגים מרשימים. המשיכי כך ושתדעי לך שפה בארץ כולנו מאחורייך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully