וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: קייל זה לא יהיה

21.11.2009 / 13:08

קייל אורטון בספק גדול למשחק המפתח של דנבר מול סן דייגו. ניו אינגלנד פוגשת את הג'טס, בולטימור מארחת את הקולטס

השבועות האחרונים ב-NFL מחזירים את הליגה למגמה שאפיינה אותה בשנים הקודמות, היותה ממלכת אי הוודאות. נכון שהליגה השנה פחותת הפתעות ביחס לשנים הקודמות, אבל בואו נגיד את זה בצורה פשוטה - לוושינגטון המושמצת עדיין יש סיכוי מעשי לזכות ב-NFC מזרח, וזה מסביר את הכל. מבחינת המדור, הוא עבר שבוע של 9 מ-15 (כולל ההימור הכושל על קרוליינה במשחק יום חמישי), ובסך הכל עומד על 87 מ-145 עונתי (עדיין - בדיוק 60 אחוז). ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

* היעלמות התגובות היא תקלה טכנית שאנו מודעים לה ומנסים לתקן.

אוהדת וושינגטון רדסקינס עם שלט תמיכה. AP
אשכרה, יש להם תקווה/AP

METV:

20:00: בולטימור - אינדיאנפוליס

23:15 (תיקון): ניו אינגלנד - ניו יורק ג'טס

FOX:

20:00: ניו יורק ג'איינטס - אטלנטה

ESPN:

3:20, בין ראשון לשני: שיקגו - פילדלפיה

3:30, בין שני לשלישי: יוסטון - טנסי

כריס ג'ונסון שחקן טנסי טייטאנס. Wade Payne, AP
כריס ג'ונסון והטייטאנס הולכים על ניצחון רביעי ברציפות/AP, Wade Payne

איזו הפתעה מכינים למאנינג? (שעה ראשית: 20:00)

בולטימור (4:5) - אינדיאנפוליס (0:9)

אם מחפשים סדרה שמגדירה דומיננטיות, הרי שרצף ששת הניצחונות של הקולטס על הרייבנס עושה את העבודה. אינדי שולטת בבולטימור, כולל הניצחון הזכור בפלייאוף 2006. עכשיו מגיעים פייטון מאנינג וחבורתו למשחק קשה, שבו הם רוצים להימנע מהפסדם הראשון העונה. כמו הקולטס, גם הרייבנס סובלים מפציעות של שחקני מפתח, בהם הליינבקר טרל סאגס, שיחמיץ את משחקו הראשון בקריירה בשל התיקול של בריידי קווין בשבוע שעבר, הטייט אנד טוד היפ, שתמיד נמצא בסימן שאלה, והתאקל ההגנתי המצוין הלוטי נגאטה. השאלה כעת היא האם לג'ו פלאקו יש כלים וביצים לנצח את הפרסות, ולהוכיח שלמרות חוסר היציבות, בולטימור היא כוח.

התחזית: אנחנו אומרים שכן. בולטימור


דאלאס (3:6) - וושינגטון (6:3)

די ברור שהפסד במשחק הזה יסגור את העונה הלא מוצלחת ממילא של ג'ים זורן והרדסקינס, אבל תוצאות השבוע שעבר קצת טרפו את הקלפים. עכשיו וושינגטון מגיעה למפגש הקלאסי מול דאלאס בהרכב חסר - בלי הטייט אנד כריס קולי והרץ האחורי קלינטון פורטיס ואולי גם ללא אלברט היינסוורת' - אבל יודעת שניצחון יחייה את שאיפותיה לרוץ קדימה. הקאובויס חטפו סטירה הגונה בהפסד לגרין ביי, ורק יקוו שהדחיפה מהקהל הביתי תקים אותם מהקרשים.

התחזית: דאלאס


דטרויט (8:1) - קליבלנד (8:1)

אלא אם יממשו השתיים את האפשרות הקלושה לתיקו, מישהו יהיה חייב לנצח בסיוט הזה. משחק שלא מומלץ לחובבי פוטבול אמיתיים, כשלאור הביצועים של בריידי קווין, מומלץ לשחקני פנטזי להרים את הגנת דטרויט. חוץ מזה, ממש אין לנו שום דבר להגיד על הדבר הזה.

התחזית: חוץ מזה שקליבלנד, איכשהו, תנצח. משהו כמו 3:6.

ג'ו פלאקו שחקן בולטימור רייבנס. AP
זמן להראות קחונס. פלאקו/AP

גרין ביי (4:5) - סן פרנסיסקו (5:4)

המשחק הזה יפגיש את שתי הבחירות המדוברות של דראפט 2005 - ארון רוג'רס, שרבים סברו שהניינרס צריכים לבחור בו, מול אלכס סמית', שהלך ראשון. הניינרס יצטרכו מהלכי הגנה גדולים מפטריק וויליס וחבריו, בעיקר לאחר שהפאקרס הראו מול דאלאס בשבוע שעבר שהם מסוגלים לייצר בעצמם מהלכים משמעותיים. טקיאו ספייקס בסימן שאלה בסן פרנסיסקו.

התחזית: גרין ביי


ג'קסונוויל (4:5) - בפאלו (6:3)

רגע לאחר שפוטר דיק ג'אורון מבפאלו, כבר החליט המאמן החדש פרי פיוול שטרנט אדוארדס זה לא זה, והחליט לפתוח עם ריאן פיצפטריק בעמדת הקוורטרבק. פיצפטריק והבילס יצטרכו להתמודד עם היכולת הבלתי-עצירה של מוריס ג'ונס-דרו, שחתך את הגנת הג'טס בשבוע שעבר ונראה מדהים. דייויד גרארד, מצדו, צריך להיזהר מהרוקי הסנסציוני ג'יירוס בירד, שלא מפסיק לחטוף מסירות של היריבים (יש לו כבר 8 העונה).

התחזית: ניצחון ל... בפאלו


קנזס סיטי (7:2) - פיטסבורג (3:6)

הסטילרס יודעים שמחובתם לנצח את ההתמודדות הזו, מאחר שניצחון של הרייבנס על אינדיאנפוליס, בצירוף ההפסד שנחלו לסינסינטי בשבוע שעבר, יסבך קשות את תמונת ה-AFC צפון. בעיקרון, זו לא אמורה להיות בעיה קשה מדי, משום שהצ'יפס לא נראו מדהים במיוחד גם בניצחון באוקלנד, אבל צריך לזכור שטרוי פולמאלו לא ישחק ומי יודע אם ומתי יחזור העונה. הצ'יפס ללא דוויין בואו המושעה.

התחזית: פיטסבורג

אלכס סמית' שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Marcio Jose Sanchez, AP
יצליח להראות משהו בגרין ביי? סמית'/AP, Marcio Jose Sanchez

מינסוטה (1:8) - סיאטל (6:3)

הסיהוקס החמיצו הזדמנות לפתוח את הקרב ב-NFC מערב בשבוע שעבר, לאחר ששמטו יתרון בן שני טאצ'דאונים בהפסד לאריזונה. מינסוטה השתעשעה מול דטרויט, ובמשחק בית נוסף היא לא צפויה להיתקל בקשיים, למרות חסרונו של אנטואן ווינפילד ואולי גם של התופס ברנרד בריאן. ג'וליוס ג'ונס לא ישחק בסיאטל, וג'סטין פורסט, שעשה עבודה מצוינת בפיניקס, יחליפו בעמדת הרץ האחורי בסיאטל.

התחזית: ניצחון לווייקינגס


ניו יורק ג'איינטס (4:5) - אטלנטה (4:5)

זה יהיה משחק מפתח לשתי הקבוצות, שלא נמצאות בפורמה טובה, בעיקר כשהמאזנים שלהן שווים וניצחון עשוי להיות שובר שוויון בסיום העונה בקרב על הוויילד-קארד. מאט ריאן עדיין נמצא בהנגאובר מעונת הרוקי שלו, כשהג'איינטס רק מחכים למשחק הגנתי טוב שיחזיר אותם ליכולת של פתיחת העונה. העובדה שמייקל טרנר לא צפוי לשחק ושמחליפו ג'ריוס נורווד בסימן שאלה, רק מחדדת את הסיכויים לטובת ניו יורק, אבל העובדה שהליינבקר אנטוניו פירס לא ישחק בשל פציעה בצווארו קצת מפחיתה את התקווה.

התחזית: ג'איינטס


טמפה ביי (8:1) - ניו אורלינס (0:9)

הבאקנירס ממשיכים להראות שיפור מאחורי ג'וש פרימן, וכמעט שהצליחו לצאת עם ניצחון גם ממיאמי בשבוע שעבר. הסיינטס, למרות היותם בלתי מנוצחים, מראים פגיעות משבוע לשבוע, ונראה שההפסד הראשון הוא שאלה של זמן. בנוסף, ניו אורלינס סובלת מפציעות שישביתו את מגן הפינה ג'בארי גריר ואת התופס לאנס מור, וכנראה גם את הרץ האחורי רג'י בוש.

התחזית: ההפסד הראשון יבוא, אבל לא השבוע. ניצחון לניו אורלינס

מייקל טרנר שחקן אטלנטה פאלקונס. AP
בלעדיו יהיה הרבה יותר קשה. טרנר/AP

לוטשים עיניים לפסגה (שעה ראשית: 23:05-23:15)

דנבר (3:6) - סן דייגו (3:6)

איך שגלגל מסתובב לו. לפני חודש נראה היה שזו שאלה של זמן עד שהברונקוס יבטיחו את ראשות הבית, ועכשיו הם עומדים בפני שוקת שבורה. קייל אורטון בספק גדול למשחק, וההכרעה לגביו תינתן בסמוך לבעיטת הפתיחה, כשאם לא יוכל לשחק יחליפו כריס סימס. בנוסף, לדניאן טומלינסון פרח מול פילדלפיה, ובסן דייגו מקווים שיצליח לפתוח נתיבי ריצה כדי לסלול את הדרך האווירית לפיליפ ריברס, וינסנט ג'קסון ואנטוניו גייטס. יהיה חם בדנבר.

התחזית: המשחק הזה ינוע סביב הבריאות של אורטון. אנחנו לא ניקח צ'אנס ונהמר על הצ'ארג'רס


ניו אינגלנד (3:6) - ניו יורק ג'טס (5:4)

שתי הקבוצות עברו שבוע דרמטי במיוחד. ביל בליצ'יק נצלה קשות בגין ההחלטה ללכת על דאון רביעי בשטח שלו, מה שהוביל להפסד לאינדיאנפוליס, רקס ריאן היה אמוציונלי במיוחד בחדר ההלבשה של הג'טס לאחר ההפסד לג'קסונוויל. במשחק הקודם שיתקה ניו יורק את טום בריידי ורנדי מוס, אבל שניהם יותר חדים בשלב זה של העונה. רק להזכיר, שלמרות הדומיננטיות של ניו אינגלנד בעשור הנוכחי, לג'טס יש היסטוריה לא רעה של הצלחות בפוקסבורו.

התחזית: פטריוטס


אוקלנד (7:2) - סינסינטי (2:7)

אם יש משחק מסוכן לבנגאלס, זה המשחק. לאחר הניצחון המרשים בפיטסבורג, הטיגריסים יפגשו יריבה נחותה מהם בהרבה, ועוד כזו שתפתח עם ברוס גראדקובסקי בעמדת הקוורטרבק, על חשבונו של ג'מארקוס ראסל האיום. לארי ג'ונסון יפתח לראשונה בסינסינטי במקום סדריק בנסון הפצוע, הליינבקר קית' ריברס ייעדר אף הוא בבנגאלס.

התחזית: סינסינטי


סט. לואיס (8:1) - אריזונה (3:6)

משחק מוקש לקורט וורנר וחבורתו מול הראמס, שמגלים שיפור משבוע לשבוע וכמעט עקצו את ניו אורלינס. הקרדינלס יודעים שניצחון במשחק, יחד עם הפסד של סן פרנסיסקו בגרין ביי, יפתח עבורם את הדרך לאליפות NFC מערב שניה ברציפות. הם ייאלצו לנסות לעשות את זה בלי הליינבקר הפצוע צ'יקה אוקפור. הסט. לואיס עלול הקיצוני הגנתי כריס לונג להחמיץ את ההתמודדות.

התחזית: הפתעת המחזור וניצחון לסט. לואיס

קייל אורטון שחקן דנבר ברונקוס עם המאמן ג'וש מקדניאלס. AP
יכול מאוד להיות שאת ההוראות לא יחלק הפעם מקדניאלס לאורטון, מה שמאוד יקשה על דנבר/AP

זמן להתאושש

שיקגו (5:4) - פילדלפיה (4:5) - 3:20, בין ראשון לשני

האיגלס כמעט הצליחו לבצע מהפך גדול בסן דייגו, אבל ירדו מנוצחים ואיבדו את בריאן ווסטברוק, אולי עד תום העונה. כל הנתונים הללו לא יעזרו להם בסולג'רספילד פארק, שם יפגשו את הקבוצה המוכה של שיקגו, שיודעת שהפסד ינטרל אותה, לפחות זמנית, מהקרב על הוויילד קארד. בנוסף לווסטברוק לא ישחקו גם הסייפטי קווינטין דמפס והליינבקר אקים ג'ורדן בפילי.

התחזית: הפעם פילדלפיה


יוסטון (4:5) - טנסי (6:3) - 3:30, בין שני לשלישי

למרות חוסר הפרסטיז'ה של המשחק הזה ביחס למאנדיי נייט, יהיה מעניין לעקוב אחרי שתי הקבוצות. הריצה של הטקסאנס נעצרה לפני שבועיים בהפסד לאינדיאנפוליס, בעוד הטייטאנס, עם כריס ג'ונסון המצוין ו-וינס יאנג ששואב ביטחון, מחפשים ניצחון רביעי ברציפות. יאנג יחזור ל"אליאנס סטדיום", האיצטדיון שבסמוך אליו גדל ובו ביצע את מהלך הניצחון המפורסם מ-2006. טנסי ניצחה בשבעה מתוך שמונת המפגשים האחרונים בין השתיים.

התחזית: ניצחון לטקסאנס

ג'יי קאטלר שחקן שיקגו ברס. Marcio Jose Sanchez, AP
העונה של שיקגו תספוג בעיטה רצינית אם קאטלר והברס יפסידו לפילדלפיה/AP, Marcio Jose Sanchez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully