וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנס איש עקרב

אריאל גרייזס

20.11.2009 / 16:54

"טיפוס שלילי" לא יכול עם הטבע המחורבן של לורנס מארוני, אין לו כוח לדכאוניות של בפאלו ולא, אותו לא תתפסו רואה "בוננזה"

כמו שאתם יכולים לדמיין לעצמכם, השבוע האחרון לא היה ממש שמח מבחינתי. לא רק שהייתי שבוז במשך שלושה ימים מההפסד לקולטס ביום ראשון בלילה, במשחק שהיינו חייבים לנצח אותו לאור יחסי הכוחות במגרש, גם במשך כל השבוע הייתי צריך לראות את ההתדיינות האינסופית בנוגע לשאלת הדאון הרביעי וביל בליצ'יק. מה לא שמענו השבוע – שבליצ'יק שחצן, שהוא הראה להגנה שהוא לא מאמין בה, שהוא הראה להגנה שהוא כן מאמין בה, שהסיכויים הסטטיסטיים היו לרעתו, שהסיכויים הסטטיסטיים היו לטובתו, ושאולי הוא הוא זה שבאמת רצח את ארלוזרוב. שיר של אביתר בנאי בגלגל"צ לא נטחן כמו הסיפור הזה השבוע.

אישית, אחרי שנרגעתי מההלם הראשוני, שבו קיללתי את בליצ'יק וכל המשפחה שלו על ההחלטה, הגעתי למסקנה שזה די חסר טעם. ביל בליצ'יק החליט שזה הסיכוי הכי טוב בשבילו לנצח את המשחק, ועד כמה שאני יודע, הוא עדיין אחד המאמנים הכי טובים בליגה וכזה שהביא לקבוצה שלו שלוש טבעות. ועל כן, אין לנו אלא לסמוך על שיקול הדעת שלו עד שיוכח אחרת. אני חושב שלא היתה שנה שבה אני כותב במדור שלא הכפשתי מאמנים כמו אנדי ריד, נורב טרנר, טום קופלין ואחרים על השמרנות שלהם, אז כשמאמן אחד מעז ועושה דברים חדשניים – מי אני שאבקר אותו?

ביל בליצ'יק מאמן ניו אינגלנד פטריוטס. AP
אין לנו על מי לסמוך, אלא על בליצ'יקנו שבשמיים/AP

אז החלטנו שבליצ'יק לא אשם בהפסד של הפטריוטס. טום בריידי בטח לא אשם – דווקא הפריחה שלו במשחקים האחרונים, ובמיוחד המשחק מול הקולטס, מעודדת במיוחד לאוהדי ניו אינגלנד, מה עוד שקו ההתקפה שלו נראה טוב מתמיד והצליח לעצור את אחד הפאס ראש הטובים בליגה מרבית המשחק. משחק ההגנה לא היה מדהים, אבל כשאתה משחק נגד פייטון מאנינג מספיק זמן, בסופו של דבר הוא ילמד אותך וידע למצוא את החורים בהגנה (עוד סיבה לבליצ'יק ללכת על זה, דרך אגב – ההרגשה שלי היתה שבכל מקרה פייטון היה עובר את ה-70 יארד אחרי הפאנט שהיה אמור להיות). ולכן, אם אתה רוצה לנצח את הקולטס יש לך רק פיתרון אחד – ליצור יתרון מספיק גדול ושתהיה לך מספיק יכולת להריץ את השעון כדי שלפייטון לא יהיה זמן לחסל אותך. הפטריוטס לא הצליחו לעשות לא את זה ולא את זה, ולכן הם הפסידו. ופה אנחנו מגיעים לאשם האמיתי בהפסד ביום ראשון. אדון לורנס מארוני – מצדי, שבריידי קווין יתקל אותך בברך ויגמור לך את העונה. מצדי, ששחקנית הכדורגל ההיא מניו מקסיקו תמשוך לך בצמות עד שייצא לך החשק לשחק. מצדי, שתיירי הנרי ייגע ביד שלו בכדורים שלך, כך שלא תוכל ללכת במשך חמישה חודשים. מצדי, שקווין פולק וההוא עם השני שמות יראו כל סנאפ עד סוף העונה. מצדי שהפאטס ישחקו עם חמישה תופסים עד סוף העונה. הבנת את הרעיון, נכון?

ברצינות, בליצ'יק, אפילו הריידרס כבר סיפסלו את ג'מארקוס ראסל, כמה זמן עוד נצטרך לראות את ה"מארוני-קלאסיק" (מקבל את הכדור, מחכה שניה שההגנה תתאפס, רץ חמישה יארדים ימינה, חמישה יארדים שמאלה, רץ אחורה, מופל להפסד של שלושה יארדים) לפני שתודה בטעות שלך? אפילו ליצור קבוצה בעצמי בפייסבוק לא הייתי צריך.

לצערי, קשה להגיד שזה היה הדבר היחיד שעצבן אותי השבוע. למשל, בפאלו בילס, שאמרו השבוע שלום לדיק ג'אורון במזל טוב, כשהם מחכים שהעונה שלהם תהיה גמורה לחלוטין, כדי להפטר ממאמן שכולם ידעו שלא ייצא ממנו כלום כבר לפני שנתיים. ג'אורון היה מאמן כושל למדי עוד בשיקגו (למעט עונה אחת לא קשורה לכלום של 3:13 שהרוויחה לו עוד שנתיים גרועות) וגם בבפאלו לא ראית שום התפתחות של הקבוצה, למעט בתחום התרומה למורשת הלוזרית של הקבוצה. את כל זה הבעלים של הבילס ידע עוד לפני פתיחת העונה, אבל הוא עדיין נתן לג'אורון להמשיך עד שכבר לא יהיה ניתן להציל כלום מהעונה הזאת. לפחות עכשיו, בבפאלו מבינים שהדבר האחרון שמותר להתקמצן עליו הוא מאמן, והם מנסים להשיג מאמנים מנוסים כמו קווהר או שנאהאן, שזה יותר טוב מהמצב באוקלנד, שם ספסלו השבוע את ג'מארקוס ראסל (באמת מזל טוב) לטובת, שימו לב – זה מגיע – ברוס גראדקובסקי. אתם מכירים את שחקן הפנטזי הזה בליגה שלכם, שבוחר רק שחקנים מהקבוצה שהוא אוהד או כאלו שעוד יצא להם לשחק כשהזיפים שלברט פארב היו כהים? ואחר כך הוא גם שוכח לסדר את ההרכב ומשאיר שחקנים שהם בביי או שכבר מזמן נפצעו? אז זו בדיוק אוקלנד ריידרס. למזלה, תמיד יש את קליבלנד בראונס.

מאמן באפלו בילס, דיק ג'אורון. Mike Groll, AP
לפחות עזר להמשיך לבנות מורשת של לוזריות. ג'אורון/AP, Mike Groll

עוד כמה דברים מהשבוע האחרון:

- אני כולי בעד משחקים הגנתיים, ובהחלט פיטסבורג נגד סינסינטי סיפק את הסחורה בהקשר הזה ביום ראשון האחרון, אבל מה עם איזה קצת התקפה? טיפ'לה? ט"ד התקפי אחד קטן?

- כמובן, המשחק הזה ייחשב כשוט אאוט מטורף לעומת מה שראינו משתי הקבוצות האחרות מה-AFC צפון במאנדיי נייט האחרון. זוכרים את הימים שבהם מאנדיי נייט נחשב למשהו, האירוע הספורטיבי של השבוע?

- ואם מדברים על קליבלנד – כמו ש-TMQ אוהב להגיד – בספורט בר של הגיהנום יש 24 מסכים, וכולם ישדרו השבוע את המשחק בין קליבלנד לדטרויט. לא אתפלא אם נגלה לראשונה בהיסטוריה של הליגה ששתי קבוצות הצליחו להפסיד, למרות ששיחקו אחת נגד השניה.

- מה נסגר עם METV והפרסומות? בוננזה זה נחמד והכל, אבל באייטיז הייתי – לא היה שם כיף במיוחד (וגם חטפתי כאפות כל היום).

- ואם מדברים על טלוויזיה – יש דבר מאוס יותר מאשר הפקעת חלקים נכבדים מהמסך לטובת פרומואים לסדרות אחרות? בעצם יש. פרומואים לאח הגדול.

- אני לא מאלה ששמחים על פציעה של שחקן זה או אחר, אבל זה שסדריק בנסון לא שיחק בשבוע האחרון עשה לי קצת טוב על הלב, אני מוכרח להודות. אין שחקן כמעט בליגה שאני לא סובל יותר ממנו, והעובדה שאחרי הגועל נפש שהוא עשה בשיקגו, הוא פתאום נזכר לשחק, רק המאיסה אותו עליי עוד יותר. לארי ג'ונסון – העם איתך.

בוננזה. imdb
טראם טה דם טה דם טה דם - בוננזה! טראם טה דם טה דם/imdb

אחרון אחרון חביב, הימור ההפתעה השבועי, שתודות לפציעתו של קייל אורטון (כדי להפסיד לכריס סימס אתה חייב להיות לפחות קליבלנד – אפילו וושינגטון לא כל כך גרועים), אני יכול לרשום וי ראשון אחרי שלושה משחקים. כדי לטפס אל קו חמישים האחוז אני הולך להמר השבוע דווקא נגד הקבוצה שלי – יש לי הרגשה שהפטס לא התאוששו עדיין ממאורעות השבוע האחרון ושהבכי של רקס ריאן בחדר ההלבשה של הג'טס אחרי ההפסד לג'קסונוויל (ריאן ייצטרך לקחת לפחות סופרבול כדי שזה לא מה שיזכרו ממנו בניו יורק), ייתן לקבוצה שלו אובר-מוטיבציה. את ההימור הזה דווקא לא אכפת לי להפסיד.

דסטין קלר שחקן ניו יורק ג'טס מול ברנדון מריוודר שחקן ניו אינגלד פטריוטס. Stephan Savoia, AP
דסטין קלר הולך לעשות מה שעשה בשנה שעברה בפוקסבורו?/AP, Stephan Savoia

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully