וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-בני סכנין: בוסיץ' שוב יסופסל

בקבוצה מאוכזבים מהחלוץ הקרואטי. דמארי וסרסור יפתחו בחוד מול סכנין, שמשוועת לניצחון ראשון בעידן בלבול. טל חן בספק

מכבי פתח תקוה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק הביתי מול בני סכנין (שבת, 19:00) והבשורה העיקרית ממנו היא שהחלוץ טומיסלאב בוסיץ' ימשיך לשבת על הספסל. המאמן רוני לוי לא שבע רצון מהתפקוד של השחקן וגורם במועדון אמר עליו: "יש חוסר שביעות רצון גדולה ממנו. עד תחילת החודש הבא נחליט לגביו". עומר דמארי ורוביל סרסור יפתחו בחוד.

לוי הקרין קטעי וידאו של היריבה, בני סכנין, ושם דגש כהרגלו על משחק ההגנה והנעת הכדור. למאמן יש התלבטות קלה בין נאור פסר ואסי משיח בעמדת המגן השמאלי. אם פסר לא יפתח גם הפעם, הוא יעזוב כמעט בוודאות בינואר. למרות העימות באמצע השבוע עם המאמן, בעקבותיו סולק והוחזר לאימון, דני פרדה יפתח כקשר ימני.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אבי יחיאל, מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, נאור פסר (אסי משיח); ונצ'ו טריאנוב, דן רומן, עומר בוקסנבוים, דני פרדה; עומר דמארי, רוביל סרסור.

טל חן החולה בספק

למרות ההפסד במחזור שעבר, בסכנין מרוצים מהיכולת שהפגינו במשחק מול הפועל תל אביב (2:1) ומקווים לשחזר אותה, אבל הפעם לחזור גם עם הנקודות. לאחר שלושה משחקים בתפקיד, המאמן מרקו בלבול השיג נקודה אחת בלבד וקבוצתו עדיין נמצאת מתחת לקו האדום.

באסיפת הקבוצה לפני האימון היום דיבר בלבול בעיקר על הדרך בה החלו יחד ואמר: "היכולת שהצגנו במשחק האחרון נותנת תקוות להמשך. אני מרוצה מההקרבה ומהמוטיבציה. אם נמשיך כך, נצא לדרך חדשה".

לגבי ההרכב, קיים סימן שאלה אחד כאשר הבלם טל חן חולה בשפעת ונמצא בספק למשחק. רק מחר לפני ההתמודדות יוחלט האם הבלם ייטול בו חלק. במידה שחן לא יהיה כשיר, חיים בנון או עלא אבו סלאח יפתחו במרכז ההגנה ומוחמד זבידאת יפתח כמגן ימני. באסם גנאים ייעדר בשל פציעה וככל הנראה גם ראובן עובד החולה לא ייכלל בסגל.

מאיר כהן, עלא אבו סלאח, טל חן (חיים בנון), יא יא פטי, מהראן אבו ריא, חיים בנון (מוחמד זבידאת), חאלד חלאילה, עבאס סואן, חאמד גנאים, ג'קו ערפאת, אחמד קאסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully