וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-הפועל עכו: במגמות הפוכות

יצחק שום "רוצה לראות התלהבות" כדי למחוק את חרפת נתניה. טיבי, דנין ו-ויסה יפתח בהרכב. בעכו רוצים להמשיך במומנטום

לאחר התבוסה למכבי נתניה במחזור הקודם והכישלון במשימה שהציב יצחק שום "לנצח בכל שבעת המשחקים ה'קלים'", תנסה בית"ר ירושלים לחזור מחר (שבת, 19:30, שידור חי בספורט1)למסלול הנצחונות כשתארח את הפועל עכו, אותה ניצחה רק בקושי בשנה שעברה במסגרת גביע המדינה. לרשות יצחק שום יעמוד סגל מלא, כשאבירם ברוכיאן אמנם כשיר אך לא ל-90 דקות ולכן ככל הנראה יפתח על הספסל. ברק יצחקי, שהיה בספק, יעבור מבחן כשירות לפני המשחק ואם לא יימצא כשיר, יפתח במקומו טוטו תמוז.

"אני רוצה לראות התלהבות ושלא נראה אפאטים כמו שנראינו בנתניה", ביקש שום משחקניו באסיפה המסכמת, בה גם הקרין להם קטעי וידאו עם ביצועי הפועל עכו. "כל משחק הוא חשוב מאוד, אבל המשחק הקרוב הוא הכי חשוב. אני לא צריך להרחיב כמה המשחק מול עכו חשוב, במיוחד כשאנחנו מגיעים למשחק הזה אחרי הפסד. אנחנו חייבים לנצח - אין לנו ברירות אחרות. יש לחץ או אין לחץ - צריך להגיע למשחק ולתת הכל בשביל לנצח".

"כל אחד צריך להיות אחראי על עצמו במשחק, להבין מה הוא צריך לעשות בשביל להשתפר ולעשות את זה - זה המתכון להצלחה שלנו", הסביר שום. "אם כל אחד יסתכל על האחריות שלו, לא נצטרך להסתכל על האחרים".

שום צפוי לערוך מספר שינויים מההרכב שהובס על ידי נתניה, כשצמד המגנים הצעירים חן עזריאל ואבי ריקן, שהצטיין במדי הנבחרת הצעירה, יירדו לספסל ויפנה את מקומו לאלירן דנין בשמאל ואיתן טיבי יפתח כמגן ימני. קובי מויאל צפוי לחזור להרכב על חשבון פאולו דה לה האסה המאכזב. גם ג'וניור ויסה יחזור להרכב במקומו של תמוז. פרט לכך ימשיך אותו הרכב עם אריאל הרוש בין הקורות, אריק בנאדו ושמעון גרשון במרכז ההגנה, עידן טל ועידן ורד בקישור ועמית בן שושן וברק יצחקי בחוד.

הרכב משוער: אריאל הרוש, איתן טיבי, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין, עידן טל, קובי מויאל, עידן ורד, ג'וניור ויסה, עמית בן שושן, ברק יצחקי (טוטו תמוז).

עכו נגד הטוטו

בעכו בעיקר רוצים להמשיך את הממונטום החיובי בו נמצאת הקבוצה, שלא הפסידה כבר חמישה משחקים ברציפות, ומקווים לחולל הפתעה בטדי. בקבוצה דיברו השבוע בעיקר על העובדה כי הטוטו החליט להוציא אותם מהטופס והם חייבים להראות כי חייבים לספור אותם בכל משחק.

עוד לפני אימון הבוקר, אסף ירון הוכנבוים את שחקניו ודיבר בעיקר על מגמת השיפור בקבוצה: "ההבדל בין הניצחון על הפועל חיפה והמשחקים האחרים הוא בניצול המצבים", אמר המאמן. "אם נדע לנצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם בכל משחק אפשר יהיה לצאת עם תוצאה טובה גם מחר".

הוכנבוים סובל ממספר בעיות בסגל. איציק כהן ואדק מ'בה פצועים ולא ישתתפו במשחק. גם שחר סימנטוב, שנפצע באגודל במשחק מול הפועל חיפה, עדיין בספק. את מקומו של סימנטוב, אם לא יהיה כשיר, יתפסו אחד מהשניים: הקשר הצעיר עומרי אלמקייס או ליעד אלמליח. שאר ההרכב אמור להיות זהה לזה שפתח מול הפועל חיפה, שהוכנבוים מתלבט בין עומאר עבדול עזיז לאושרי גיטא בחולית ההתקפה.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום, דודי פדלון, בן בנימין, עמנואל אמנגואה, ג'וני טננבאום, שחר סימנטוב (ליעד אלמליח), עומאר עבדול עזיז (אושרי גיטא), רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully