וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לובליאנה ובני השרון מעוניינות בגל מקל

איתן נוח

20.11.2009 / 12:39

הסוכן באלדוצ'י יגיע לישראל ביום א' וינסה לקדם העברתו של הרכז לאירופה. גם קבוצתו של דן שמיר מועמדת בכירה

יומיים עברו מאז נודע שגל מקל ביקש מהנהלת מכבי תל אביב לשחק בעונה הקרובה בקבוצה אחרת בשל הדקות המעטות להן הוא זוכה ובשלב זה, אין התפחויות לגבי עתידו של השחקן. אלא אם כן יקרו דברים בלתי צפויים, מקל יהיה בסגלה של מכבי במשחק הקרוב נגד קבוצתו לשעבר, גלבועגליל.

נכון להיום המועמדת הבכירה לקלוט את השחקן היא בני השרון. בינתיים בבני השרון מכחישים וטוענים שאין דברים בגו, וגם במכבי אין שום אישור רשמי או לא רשמי לגבי העברתו של מקל לידיו של המאמן דן שמיר. קבוצות נוספות שעלו כאופציות לקליטתו של הרכז הן גלבועגליל, בה שיחק מקל בהצטיינות בעונה האחרונה, ומכבי ראשון לציון, כאשר מאיר טפירו עשוי לעשות את הדרך ההפוכה. יחד עם זאת, הסיכוי למהלך שכזה הוא אפסי.

קבוצה נוספת שעלתה כמועמדת לצרף את מקל היא לובליאנה, שמשחקת באותה בית עם מכבי תל אביב ביורוליג. בסביבתו של מקל לא מכחישים שהשחקן ישמח לשחק בקבוצה באירופה ולקבל את ההזדמנות שלו, ולובליאנה כבר קלטה בעבר שחקן של מכבי בהשאלה (יותם הלפרין). כרגע, הסיכויים למהלך כזה לא ברורים. את תגובת לובליאנה לנושא לא ניתן היה להשיג. גם מונס הבלגית של אריק שיבק עלתה כמועמדת. למקל דרכון אירופאי, מה שאמור להקל על מעבר שכזה.סוכנו של מקל, מאוריצ'יו באלדוצ'י, אמור להגיע לישראל ביום ראשון הקרוב בשביל לנסות ולקדם את העברתו של הגארד הצעיר לקבוצה אחרת. המטרה העיקרית של באלדוצ'י תהיה להוציא את מקל לקבוצה באירופה. הסוכן הגיב היום ואמר: "עד שאנחנו לא מוצאים פתרון עם מכבי, אני מעדיף שלא לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully