וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: פוצץ המו"מ עם פרקונה

דור בלך

20.11.2009 / 12:12

הבלם הארגנטינאי דרש דירה אחרת בגלל שבזמן שישב בשירותים, נתקלו ברכיו בדלת. בקבוצה סירבו ושלחו אותו לדרכו

לאחר שכבר סוכמו כל הפרטים ונראה היה שלוסיאנו פרקונה כן יחתום בהפועל רעננה למרות כל הפיצוצים בדרך, הבוקר שוב חלה תפנית בעלילה והמשא ומתן התפוצץ שוב. הבלם, שהיה אמור לחתום הבוקר על החוזה שנוסח שוב ושוב לאחר משא ומתן מתיש בין הצדדים, הציג הבוקר דרישה חדשה - דירה אחרת. לטענת הארגנטינאי תא השירותים בדירה קטן מידי וכשהוא יושב לעשות את צרכיו ברכיו נתקלות בדלת חדר בית השימוש. ברעננה לא הסכימו, הבלם סירב לחתום ואלה בתגובה החליטו לשלוח אותו לדרכו.

פרקונה, כזכור, מתאמן בקבוצה כבר מספר שבועות, במהלכם הוא התגורר בדירה המדוברת. בהפועל רעננה, שגם כך זעמו על דרישותיו הקודמות של הבלם בהן סעיף יציאה לאירופה ולארגנטינה, החליטו לוותר על שירותיו וכעת נראה שאם לא תהיה תפנית מפתיעה נוספת פרקונה לא יהיה חלק מהקבוצה של אלי כהן. הנהלת הקבוצה כבר רכשה לבלם כרטיס טיסה חזרה למולדתו שתקף עד סוף השנה, והודיעה לו כי הוא יכול לטוס מתי שיחפוץ. את הדירה בכל אופן, דרשו ברעננה שיפנה בתחילת השבוע הבא.

"אני מכבד את הפועל רעננה ואת אשר אלון ולכן איני מנהל משא ומתן דרך התקשורת", סיפר סוכנו של פרקונה, ניר קארין, "אני בניגוד אליהם לא מתלונן על דרישות מצידם כמו לדוגמא לוותר על הרכב שהובטח לשחקן במקור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully