וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-אחי נצרת: קולמה ייעדר

הקשר הקולומביאני התלונן על כאבים באימון המסכם ולא יכלל בסגל (שבת, 17:10, ספורט 1). ארבייטמן צפוי לפתוח בהרכב

קשר מכבי חיפה, ג'ון קולמה, לא ייכלל בסגל מכבי חיפה למשחק הליגה שלה מחר נגד אחי נצרת (שבת, 17:10, ספורט 1) וזאת בשל פציעה - כך עולה מהאימון המסכם של הירוקים היום. קולמה התלונן על כאבים, זכר לפציעה מהמשחק הביתי נגד יובנטוס בליגת האלופות. כזכור, מדובר במתיחה בשריר הירך האחורי.

גם גוסטבו בוקולי, כידוע, לא ייכלל בסגל, לאחר שעבר היום ניתוח בקע. הברזילאי עבר את הניתוח בהצלחה, ועל פי ההערכות הרופאים הוא צפוי לחזור לאימונים בעוד שלושה עד ארבעה שבועות.

על פי האימון עלי עותמאן יתופקד כקשר במרכז המגרש לצידו של כיאל. המגן פיטר מסיללה, שנחת בארץ באיחור קל, ערך אימון מלא ויפתח. כזכור, מסיללה נפצע בקרסול במשחק הידידות של נבחרת דרום אפריקה נגד יפן ביום שבת שעבר, אבל בצוות הרפואי אישרו שהוא יוכל לשחק. במועדון קיים כעס מסוים על מסיללה שלא הקדים להגיע לישראל, אבל השחקן עצמו הסביר כי הוא חיכה לתוצאות הבדיקה שעבר אצל רופא הנבחרת. המועדון עצמו ביקש מרופא נבחרת דרום אפריקה את התוצאות על מנת לאבחן האם קיימים ממצאים נוספים.

בחיפה טוענים כי גם אייל גולסה לא בכושר משחק בשלב זה וגם הוא לא יכלל בסגל. לאור המצב צפוי שלומי ארבייטמן לפתוח לצדו של ולדימיר דאבלישווילי בחוד, כשגם יניב קטן וליאור רפאלוב ימשיכו ללבוש את חולצת ההרכב. מוחמד גדיר יפתח על הספסל ועשי להשתלב בהמשך. במרכז ההגנה יקבל שי מימון את הקרדיט על חשבונו של ז'ורז'ה טשיירה המאכזב.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, שי מימון, דקל קינן, פיטר מסיללה; עלי עותמאן, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, יניב קטן, שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

בכורה לגיל אופק בשער נצרת

לאחר שלושה הפסדים ברצף, באחי נצרת מאמינים כי יוכלו לצאת מהמשחק מול המוליכה המושלמת עם נקודות. דווקא המשחק הקשה הזה יהווה את טבילת האש לשוער המשנה גיל אופק, שיקבל את אפודת ההרכב לראשונה בליגת העל. אלי מחפוד, שיודע כי ייפרד בקרוב מרוסלן ניגמטולין, יאפשר לשוער שהצטיין במדי רמת השרון בליגה הלאומית אשתקד, לנסות ולהוכיח את עצמו. לנצרת, כזכור, סיכום עם בית"ר ירושלים וז'וסלן מאייבי על הצטרפותו בינואר, אך לא מן הנמנע כי אם אופק ירשים עד אז, יעדיפו בנצרת את השוער הישראלי על פני הקמרוני.

מחפוד יאלץ להסתדר גם ללא הקפטן לשעבר וואהב ברכאת, שעזב את הקבוצה ופרש מכדורגל מקצועני. ברכאת הצטרף למוליכת ליגה א' צפון עירוני אום אל פאחם ויתרכז בעסק אותו הקים לאחרונה. את מקומו של ברכאת צפוי לתפוס אמג'ד סלימאן, כשאיסמעיל עמאר יחזור מהקישור לעמדת המגן. פרט לכך ימשיך מחפוד לתת את הקרדיט למג'ד יונס באגף השמאלי, כשאריק אקוטו ומרק גורמן יפתחו במרכז ההגנה. אדהם האדיה ויניב לוזון ישחקו בקישור לצידו של סלימאן, כשבחוד יפתחו טצ'ם נטויה, תומד חמד ואיב ג'ידה.

הרכב משוער: גיל אופק, איסמעיל עאמר, אריק אקוטו, מרק גורמן, מג'ד יונס, אדהם האדיה, אמג'ד סולימאן, יניב לוזון, טצ'ם נטויה, תומר חמד, איב ג'ידה.

עדכון ראשון: 20/11 10:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully