וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-הפועל פ"ת: חתוכת בית

האדומים יארחו בר"ג (17:20, ספורט2) וגוטמן הזהיר את שחקניו משאננות ומצרפתי. חתוכה יפתח בשער האורחים, סרור לספסל

הפועל תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת המשחק מחר (שבת, 17:20, שידור חי בספורט2) באצטדיון רמת גן מול הפועל פתח תקווה. בצוות המקצועי של הקבוצה חוששים משאננות אצל השחקנים ומכך שפתח תקווה תגיע בניסיון לסגור את המשחק ולשבש את הכדורגל האטרקטיבי שמציגה הפועל בשבועות האחרונים. המשחק ייערך באצטדיון הלאומי בשל השזרוע בבלומפילד ובהפועל ציינו את המאזן החיובי של הקבוצה במשחקים שנערכו בשנים האחרונות ברמת גן.

לאחר האימון הסוער של חמישי, נראה היום גוטמן הרבה יותר מחויך ושידר רוגע לשחקנים, אך באסיפת הקבוצה המשיך את הקו מאתמול ואמר: "הכי חשוב לשמור על דריכות ומוכנות לקראת המשחק. אם נבוא בצורה הזו ונציג את היכולת מהשבועות האחרונים, נוכל לנצח את המשחק". לאחר מכן הראה המאמן את המשחק של הפועל מול ראפיד וינה בחוץ והזכיר לכולם שזו הפועל שהוא רוצה לראות. גוטמן שם דגשים על גיא צרפתי ועוסמאן בשירו מפתח תקוה.

למרות שאתמול לקח גוטמן את חולצות ההרכב ממהראן לאלה ודני בונדר, על פי האימון המסכם שניהם אמורים לפתוח בהרכב הקבוצה, כשלאלה יהיה החלוץ המרכזי לידו של איתי שכטר במקומו של סמואל יבואה הפצוע. בונדר ימשיך לקבל את הקרדיט בצד ימין של ההגנה. שינויים יחידים שיהיו למשחק הם בסגל הקבוצה. שי אבוטבול, שחזר לשחק בשני המשחקים האחרונים בגביע הטוטו, ימתין על הספסל במקומו של גל שיש שיעלה ליציע. גם רמי דואני ויהודה חוטה לא יהיו בסגל למשחק, כך שבספסל האדומים יהיה שחקן הגנה אחד והוא עומרי קנדה. זוראב מנטשאשוילי, שערך היום אימון ריצה בלבד, יהיה כשיר למשחק וימתין אף הוא על הספסל.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, דאגלס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ, איתי שכטר, מהראן לאלה

סרור צפוי לרדת לספסל

קשר הפועל פתח תקוה עידן סרור צפוי לרדת לספסל במשחק הקרוב מול הפועל תל אביב וזאת בעקבות אכזבה מקצועית ממנו. בפתח תקוה ציפו כי סרור, שפתח בשלושת משחקי הליגה האחרונים, ישתלב טוב יותר בקבוצה ולדברי גורם במועדון: "עד עכשיו הוא לא עומד בציפיות. הוא יצטרך לעבוד קשה כדי לפתוח בהרכב". דני ניראון צפוי לפתוח עם שלושה קשרים אחוריים במשחק הקרוב: קובי דג'אני, תומר בן חיים ודור הלוי.

לאחר שבוטל עונש ההשעיה שלו, עמנואל מתיאס ערך הבוקר אימון מלא עם הקבוצה וניכר כי הפציעה כבר מאחוריו. "לפי איך שהוא מתאמן, כנראה שפתאום הוא שכח שהוא פצוע". למרות זאת, אודי חנון צפוי לקבל קרדיט בעמדת הבלם לצדו של גל כהן. השוער צליל חתוכה יפתח בין הקורות ויוסי שקל, שעבר בבקרה, יפתח על הספסל.

בקבוצה הופתעו מאוד מדבריו של רונן אלעד, שהודיע אתמול כי הוא פורש מעמותת הפועל פתח תקוה. "זה נכון שהחלטתי לפרוש. אינני רואה את עצמי תורם לניהול השוטף של הפועל פתח תקוה, אז בשביל מה להחזיק בטייטלים?", אמר כזכור אלעד, "מה התועלת להיות במקום שבו אינני נמצא? כשהייתי הבעלים והיו"ר לא השתמשתי בטייטלים, לא אעשה זאת גם עכשיו". גורם בקבוצה אמר על כך: "לא נותר לנו אלא לכבד את החלטתו. אלעד יוכל לעזור לקבוצה גם מבחוץ".

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: צליל חתוכה; איאד חטובא, גל כהן, אודי חנון, ג'ורג' גברו; קובי דג'אני, תומר בן חיים, דור הלוי, גיא צרפתי; אלנתן סלמי, עוסמן בשירו.

עדכון ראשון: 20/11 10:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully