וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין ראוי יותר מרלף קליין להנצחה כזו"

איתן נוח

19.11.2009 / 19:18

שמעון מזרחי, יו"ר מכבי ת"א, נשא דברים בחניכת אולם באבן יהודה על שם המאמן המנוח. דרוקר: "רלף היה המנטור שלי"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב השתתפה הערב (רביעי) בחניכת אולם כדורסל על שמו של רלף קליין באבן יהודה. קליין, שנפטר בשנה שעברה, היה מעורב בתחום הכדורסל בישוב, וכן אימן את קבוצת הנערות של בית הספר "הדסים", הממוקם באבן יהודה. את מירב תשומת הלב באירוע גנב פיני גרשון, שאיחר בהגעתו לאולם החדש בעקבות תשאולו ברשות המיסים, שנערכה במהלך היום.

בטקס עצמו הוצגה מצגת עם רגעיו הגדולים של המאמן האגדי וכמו כן הוסר הלוט מעל שמו של קליין. בטקס עצמו נאמו מספר דוברים, בניהם ראש מועצת אבן יהודה, עמוס עזאני, נכדיו של קליין, נציגי אוהדי מכבי תל אביב ויושב ראש מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, שנאם בקצרה: "אני חושב שעשתה נכון המועצה המקומית שקראה לאולם החדש על שמו של רלף המנוח. אין כמו רלף שהיה ראוי ששמו יונצח באולם כדורסל זה".

שרון דרוקר, עוזר המאמן של מכבי תל אביב, סיפר לפני תחילת האירוע: "הרבה אנשים לא יודעים את זה, אבל רלף היה המנטור שלי בתחילת דרכי. ביקרתי פה הרבה, בבית קפה השכונתי שרלף אהב. אי אפשר לתאר את הדברים הקטנים שהוא אומר לך בתור מאמן מתחיל. היה פשוט כיף להיות. רלף היה איש מיוחד ללא שום ספק. ברגע שהתקבלה הפנייה להגיע לפה לא היה לנו ספק שאנחנו מגיעים. רלף הוא חלק ממכבי, זה האיש שהביא את מכבי לאן שהגיעה".

על אירועי היום הכוללים את התשאול של פיני גרשון ברשות המיסים ואת רצונו של גל מקל לעזוב את הקבוצה, סירבו בקבוצה לדבר. דרוקר עצמו התייחס רק למשחק הצמרת הקרוב של הצהובים נגד גליל/גלבוע: "לאורך השנים, לשחק נגד גליל/גלבוע זה משחק קשה. יש להם הרכבים שמחייבים אותנו לפתרונות יצירתיים ומיוחדים. לגבי מה שהם עושים עד עכשיו, אני חושב שהם עושים עבודה טובה, ואנחנו נותנים להם כבוד, אבל אנחנו באים עם הרצונות והמטרות שלנו. ביום ראשון יהיה קרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully