וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טל: "עשינו המון טעויות לאחרונה"

דור בלך

19.11.2009 / 17:55

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק בשבת מול הפועל עכו, עידן טל לא מקל ראש ביריבה וטוען: "אולי מישהו בטוטו חושב שיהיה קל"

מגד גוזני

צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: עידן גוראל

כששחקני הנבחרת הצעירה שבו לבית וגן, בית"ר ירושלים העלתה אתמול (חמישי) הילוך בהכנות למשחק נגד הפועל עכו בשבת. טוטו תמוז החולה החלים ויהיה כשיר, כמו גם אבירם ברוכיאן וברק יצחקי. למרות זאת, שני האחרונים עשויים שלא לפתוח על מנת לא לפגוע בהליך ההחלמה שלהם ולהסתכן בהיעדרות ממושכת יותר בהמשך. עידן טל, שסבל מכאבים וזכה למנוחה אתמול, ערך היום אימון מלא וצפוי לפתוח בשבת. גם היום תורגל איתן טיבי כמגן ונראה כי הוא זה שיפתח במשחק בשבת.

"עשינו המון טעויות לאחרונה", הודה טל. "אנחנו מקווים שנראה יותר יציבות ושנחזור לתקופה הטובה שלנו. למה זה קרה? שילוב של הרבה דברים ולא רק בגלל שיש לנו קבוצה צעירה. אין נקודה מסוימת שצריך לגעת בה, יש הרבה מה לשפר ואני מקווה שלא נחזור על אותן טעויות".

"אין פגרה שהיא במקום", התייחס טל לפגרה שהגיעה לאחר התבוסה מול נתניה. "כשאתה טוב אתה רוצה להמשיך במומנטום. כשלא טוב, אתה רוצה לתקן מיד". הקשר גם התייחס לכך שהוחלף במחצית באותו משחק. "יש מאמן והוא חושב שזה היה הצעד הנכון. לכל אחד זה היה מפריע. אם אפתח שוב, זאת החלטה שלו".

"לא יהיה קל מול עכו", סיכם טל לקראת המשחק שהוצא מטופס הטוטו. "אולי מישהו בטוטו חושב שיהיה קל, אבל גם במשחקים מהסוג שיש בשבת צריך הרבה דריכות. זה לא משנה אם זו קבוצה גדולה או קטנה, משנה איך נעשה אנחנו את הדברים ובזה אנחנו מתעסקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully