וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן אלעד החליט לעזוב את הפועל פ"ת

19.11.2009 / 11:11

הבעלים לשעבר פורש מהעמותה: "אצלי זה מאה אחוז או בכלל לא. לא אחזיק בטייטלים. אעזוב גם את הנהלת ההתאחדות"

הבעלים של הפועל פתח תקוה עד העונה שעברה, רונן אלעד, החליט לפרוש מעמותת הקבוצה, כך התברר לאחר ישיבת העמותה האחרונה שהתקיימה בתחילת השבוע, בה דנו החברים בענייני כספים. בישיבה נכחו חברי העמותה יוסי רוזנצוויג, תומר סיני, יובל דאידה, המנכ"ל אפי צפריר ועו"ד שי אליאס. אלעד, שלא הגיע לשתי הישיבות הקודמות, לא הגיע גם הפעם והודיע שיפרוש.

"זה נכון שהחלטתי לפרוש. אינני רואה את עצמי תורם לניהול השוטף של הפועל פתח תקוה, אז בשביל מה להחזיק בטייטלים?", אישר אלעד את הידיעה, "מה התועלת להיות במקום שבו אינני נמצא? כשהייתי הבעלים והיו"ר לא השתמשתי בטייטלים, לא אעשה זאת גם עכשיו".

אלעד אישר כי הוא עומד לפרוש גם מהנהלת ההתאחדות לכדורגל. "אינני צריך להיות חבר הנהלה כדי לעזור, אוכל לעזור מבחוץ. החלטתי שאו שאהיה בהפועל פתח תקוה במאה אחוז, או שלא אהיה בכלל. אצלי אין אמצע. הודעתי לאנשי המועדון שאעזוב גם את הנהלת ההתאחדות לכדורגל ושיחפשו לי מחליף. אולי זה יהיה אפי צפריר". כזכור, בתחילת העונה פרשו שני חברי העמותה אריק קרמר ורן כרמלי, זאת לאחר מתיחות ששררה בין החברים בה. מהנהלת המועדון נמסר: "נכבד כל החלטה של אלעד".

כפי שפורסם שלשום, השעייתו של הבלם עמנואל מטיאס תבוטל. הבלם יערוך היום (חמישי) אימון חלקי עם הקבוצה. במועדון טוענים כי הבלם לא מסוגל לפתוח מול הפועל תל אביב בגלל כאבים בשריר הירך האחורי. אם מתיאס, שכעס לאחרונה על ראשי המועדון בטענה שבגלל עונש ההשעיה לא טס למשחק במסגרת מוקדמות המונדיאל מול גאבון, יחלים עד מחר – הוא יערוך אימון מלא ועשוי להיכלל בסגל. אם מתיאס לא יהיה כשיר, אודי חנון ימשיך לפתוח. אלי אברבנל ימשיך להיעדר ולא ייכלל בסגל. איאד חטובא יפתח כמגן ימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully