וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה זינגל טוען: "איימו עליי"

19.11.2009 / 17:50

מנהל העזבון של מוני פנאן סיפר כי מספר אנשים הגיעו למשרדו, קיללו ואיימו עליו: "ביקשו ממני לרדת מניק לוין, אחרת..."

עו"ד משה זינגל, מנהל העזבון של מוני פנאן, טוען כי אוים על ידי אנשים מטעם איש העסקים ניק לוין, וייתכן כי אף יגיש תלונה בעניין. זינגל טוען כי "במהלך היום ניגשו אנשים למשרדי וביקשו ממני לרדת מניק לוין, אחרת...". אחד האנשים פנה ואמר: "איך אתה מעז להתעסק איתו", ואחרים אף קיללו אותו ואיימו עליו.

זינגל: "יש אנשים אינטרסנטים שאינני יודע מי הם, אבל בסופו של דבר אני אדע. אפעל כדין ואתלונן במשטרה כדי לדעת מה ומי עומד מאחורי האיום הזה. עד עכשיו הכל התנהל למישרין. ניק לוין הוא יבלת לכמה אנשים, שאם אתה דורך עליה הם קופצים. אני הזרוע הארוכה של בית המשפט".

עו"ד זינגל התייחס גם לפרסומים כאילו הוציא צו הבאה כנגד לוין ואמר: "אינני יודע מה מקור הפרסומים. הצו לא ניתן עד כה. צו יכול להינתן רק לאחר שמוצו כל ההליכים. למרות שינקנו את החוק הבריטי, יש לנו חוקים משלנו. הדרך עוד ארוכה".

פיני גרשון תושאל ברשות המסים

מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון, הגיע הבוקר לתשאול ברשות המיסים, זאת במסגרת פרשת בנק ההשקעות של מוני פנאן ז"ל. גרשון מצטרף לרשימה ארוכה של נותני עדות, ביניהם נדב הנפלד, עודד קטש, גיא גודס, צביקה שרף ודרק שארפ. במשרדי הרשות אמרו הבוקר: "עדיין אין התפתחות שתביא לידי פתיחה בחקירה. בימים הקרובים ייתכן שיגיעו אנשים נוספים בכדי לתת עדות".

מי שעשוי להגיע בימים הקרובים הוא שמעון מזרחי, יושב ראש מכבי תל אביב, שטרם נחקר. ברשות המסים ממשיכים לבדוק קשר בין המסמכים אותם החרימו מהמשרדים ברחוב הירקון לבין בנק ההשקעות שניהל פנאן.

ערוץ 10 פרסם הערב כי נחשפו דירות בבעלותו של מוני פנאן בצפון תל אביב שהיו רשומות על שמותיהם של אנשי קש.

עדכון ראשון: 10:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully