וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני בראון סיים את העונה

19.11.2009 / 9:47

לקראת המשחק מול קרוליינה (הלילה, 3:20), שמה מיאמי את הרץ האחורי ברשימת הרזרבות. בפאלו מעוניינת בשנאהאן

מיאמי דולפינס (5:4) תתארח הלילה (בין חמישי לשישי, 3:20, אין שידור) בשארלוט אצל קרוליינה פנתרס (5:4), ותיאלץ לשחק במפגש הזה ועד תום העונה בלי הרץ האחורי רוני בראון. בראון נפצע ברגלו במשחק הניצחון 23:25 על טמפה ביי ביום ראשון, והלילה התברר כי הפציעה תשבית אותו לתקופה ממושכת. זוהי מכה קשה להתקפת הוויילדקאט שמריצים הדולפינס, ובראון הוא החלק המרכזי בה (התחזית שלנו למנצחת במשחק: קרוליינה).

בפאלו מעוניינת במייק שנאהאן, שאימן את דנבר עד לעונה שעברה. הבילס יצרו קשר עם שנאהאן, זוכה שני סופרבולים עם הברונקוס, וצפויים להיפגש עמו. המאמן כבר הצהיר בעבר כי הוא מעוניין לשוב לקווים בעונה הבאה. מועמדים נוספים לקבוצה: קווין גילברייד, מתאם ההתקפה של ניו יורק ג'איינטס, וג'ים האסלט, שאימן בעונה שעברה את סט. לואיס.

מצבו של בריאן ווסטברוק, הרץ האחורי של פילדלפיה, השתפר פלאים לאחר שסבל מזעזוע מוח במשחק מול סן דייגו, לפי דיאגנוזת הרופאים. עם זאת, ווסטברוק לא ישחק מול שיקגו ביום ראשון הקרוב, והוא בספק לעונה כולה. ג'מארקוס ראסל, הקוורטרבק הכושל של אוקלנד, יסופסל, והריידרס יעלו עם ברוס גראדקובסקי למשחק מול סינסינטי ביום ראשון.

בריידי קווין, הקוורטרבק של קליבלנד, גרם לטרל סאגס מבולטימור להחמיץ משחק לראשונה בקריירה לאחר שתיקל אותו במשחק ההפסד של הבראונס לרייבנס, 16:0, ביום שני האחרון. הוא נקנס ב-10 אלפים דולרים.

שידורי סוף השבוע: METV תעביר ב-20:00 את ההתמודדות בין בולטימור לאינדיאנפוליס, וב-23:15 את המפגש בין ניו אינגלנד לניו יורק ג'טס. ESPN תשדר את ההתמודדות של ליל ראשון (3:20) בין שיקגו לפילדלפיה ואת משחק המאנדיי נייט בין יוסטון לטנסי. FOX תשדר משחק, טרם הודיעה איזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully