וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ברוכיאן חזר לאימונים

דור בלך

18.11.2009 / 18:04

הקשר התאמן לראשונה מזה שבועות וייכלל בסגל למשחק מול עכו בשבת, ברק יצחקי ערך אימון מלא ויהיה כשיר גם הוא

לאחר חמישה ימים ללא אימון מלא, חזר היום (רביעי) אחר הצהריים ברק יצחקי לפעילות מלאה ויהיה כשיר למשחק נגד הפועל עכו בשבת. החלוץ, כזכור, סובב את קרסולו באימון הקבוצה ביום חמישי האחרון ובתחילה היה חשש כי מדובר בפציעה חמורה בקרסול שספג מהלומות רבות בקריירה של יצחקי עד כה. עם זאת, ביום ראשון התבהר מצבו ובצוות הרפואי העריכו שיהיה כשיר לשבת. אתמול לא הצליח החלוץ לסיים את האימון ובקבוצה עלו חששות שמא לא יוכל לשחק בכל זאת, אך היום כבר שב החלוץ להתאמן ללא קושי.

גם אבירם ברוכיאן ערך אימון ראשון מאז הושבת לפני מספר שבועות. הקשר ששב מאיטליה עם הבשורה כי הוא יכול לחזור לפעילות מלאה, ערך אימון מלא וצפוי להיות בסגל המשחק מול עכו. עדיין לא ברור האם יפתח שכן לא שיחק ולא התאמן תקופה ארוכה יחסית וקשה להאמין שיהיה כשיר לתשעים דקות כבר בשבת. עידן טל הסובל מכאבים קיבל מנוחה אך צפוי לחזור להתאמן מחר.

מחר ישובו שחקני הנבחרת הצעירה - עידן ורד, אריאל הרוש, אבי ריקן וטוטו תמוז לסגל הקבוצה, אך צפויים לערוך אימון שחרור בלבד. שלושת הראשונים אמורים לשחק בהרכב ולא יוכלו לערוך אימון מלא, כשטוטו תמוז עדיין מחלים משפעת. בקבוצה מקווים כי החלוץ יבריא עד לשבת ויהיה בסגל הקבוצה.

באימונים האחרונים תורגל איתן טיבי כמגן ימני ויתכן כי יפתח בשבת. טיבי שיחק בעונה שעברה בהכח עמידר רמת גן והצטיין בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully