וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימון, רפאלוב וארבייטמן תורגלו בהרכב חיפה

18.11.2009 / 13:16

אלישע לוי מתלבט לקראת נצרת. אחרי שהודיע שאינו יודע מתי יחזור למגרשים, מסיללה מסרב לעבור ניתוח. דוטרה שוב פצוע

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, תרגל הבוקר (רביעי) את ההרכב שאמור לפתוח נגד אחי נצרת. למרות שההרכב הסופי יתגבש כנראה רק מחר, מהאימון ניתן היה ללמוד תמונה חלקית על ההרכב. שי מימון ודקל קינן תורגלו כבלמים כשז'ורז'ה טשיירה קיבל את חולצת ההרכב השני. רפאלוב, קטן וקולמה פתחו בקישור ולא ברור מי יהיה הרביעי שיצטרף אליהם, משום שבירם כיאל ומוחמד גדיר נמצאים עם הנבחרת האולימפית. על פי ההרכב היום, נראה שכיאל יפתח וקטן יתופקד בצד ימין, משום ששלומי ארבייטמן תורגל לצדו של ולדימיר דבאלישווילי. לוי שביטל את החופשה שהייתה מתוכנת להיום אמר לשחקנים לפני האימון: "היום נעלה את הקצב", והאימון אכן התנהל בקצב גבוה יותר.

שיחת היום בחיפה הייתה דווקא בנוגע למצבו של המגן השמאלי, פיטר מסיללה. כזכור, אתמול פורסם כי המגן לא ישחק נגד נבחרת ג'מייקה במשחק שנערך אתמול (0:0) והשחקן עצמו טען כי הוא אינו יודע מתי ישוב לאימונים בישראל. מחר מתכוון הצוות הרפואי לבדוק את מצבו הרפואי של השחקן. ייתכן שמסיללה יידרש לתת הסברים מדוע לא חזר ארצה מיד לאחר שנפצע במשחק הידידות מול יפן בשבת. אם מסיללה לא יהיה כשיר, עלי עותמן עשוי לפתוח כמגן שמאלי. בחיפה טוענים שמסיללה מסרב לעבור בשלב זה ניתוח בקע, משום שהוא אמור ליטול בתקופה הקרובה חלק בארבע מסגרות שונות: בנבחרת, בליגה הישראלית, בליגת האלופות ובגביע הטוטו.

הקשר הברזילאי טיאגו דוטרה נפצע במהלך האימון ונטש אותו לאחר שהתלונן על כאבים. גורם בחיפה אמר: "זאת לא אבידה גדולה עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully