וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופסא בדרך לשזרוע שלישי

דור בלך

18.11.2009 / 12:32

המגרש לא עומד בעומס המשחקים והאימונים ונתניה תשוב להתאמן בחדרה. טל מעבי לקראת אשדוד: "צפוי משחק קשה"

לאחר הפגרה, וכשהאופוריה מהניצחון הגדול על בית"ר ירושלים שכחה, במכבי נתניה מעלים את קצב ההכנות לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד בשבת (19:00). הקבוצה, שהתאמנה במהלך הפגרה במגרשה של מ.ס אולגה מליגה ג', שבה הבוקר (רביעי) לאימון בקופסא, אך צפוייה להעביר את מירב אימוניה בתקופה הקרובה באולגה או בחדרה, לאחר שהגיע לסיכום עקרוני על כך עם עיריית חדרה והנהלת הפועל חדרה, שמחזיקה בשני המגרשים. המעבר לעיר השכנה נובע מעומס רב שמופעל על הדשא בקופסא וככל הנראה יגרום לכך שיהיה צורך בשיזרוע שלישי החורף.

כזכור, אם לא די בכך שקבוצת הנוער והבוגרים של המועדון מתאמנות ומשחקות באיצטדיון, נערכו בו השבוע גם שני משחקי גביע הטוטו, כשבנוסף, הפועל רעננה פנתה להתאחדות בפעם השנייה בבקשה להעביר את משחקיה הבייתים לקופסא.

בינתיים ממשיך ראובן עטר בהכנות בסגל חסר, ללא אלמוג כהן וחן עזרא שנמצאים בסגל הנבחרת הצעירה למשחק מול בולגריה וישובו מחר לאימונים בנתניה. השניים יוכלו לערוך אימון מלא רק באימון המסכם ביום שישי. גם אריסטיד זוגבו, שצפוי לפתוח הערב במשחקה של נבחרת חוף השנהב בגרמניה, יגיע ארצה רק לקראת האימון המסכם. יגאל אנטבי הפצוע ימשיך להיעדר.

"אשדוד מגיעה אחרי מספר הפסדים וצפוי לנו משחק קשה, אך אנחנו מסתכלים על עצמנו ונבוא לעשות את העבודה בשביל לנצח ולשמח את הקהל שלנו", סיפר המגן טל מעבי, שהפך לשחקן הרכב קבוע בשבועות האחרונים. המגן השמאלי גם התייחס לחזרה לאימונים בקופסא. "נחמד לחזור לקופסא להתאמן, הבית של המועדון זה המגרש הזה, ואין יותר כיף מלהתאמן פה. נקווה שננצח בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully