וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיק ג'אורון פוטר מבפאלו

17.11.2009 / 23:01

המאמן הכושל של הבילס קיבל הודעה על סיום דרכו. לארי ג'ונסון חתם בסינסינטי, דוויין בואו הושעה בשל שימוש בסמים

כנראה שגם לבפאלו בילס נמאס לפעמים, והלילה (שלישי) אמרה הקבוצה ממדינת ניו יורק שלום למאמנה דיק ג'אורון. הבילס עומדים על מאזן עונתי של שלושה ניצחונות ושישה הפסדים, כשהמאזן הכללי של ג'אורון מאז שהחל לאמן את הקבוצה ב-2006, עומד על 24 ניצחונות ו-33 הפסדים. המאזן הכללי שלו כמאמן ראשי הוא 82:60.

"אין לי דבר להגיד בנושא", אמר ג'אורון כשהתבקש להגיב. הבעלים רלף ווילסון הודיע: "אני מכריז שדיק ג'אורון אינו עוד חלק מבפאלו בילס. יש לי המון כבוד אליו, אבל פעלנו לטובת הקבוצה וזה הזמן להמשיך הלאה". מתאם ההגנה פרי פיוול צפוי להיות המאמן עד תום העונה.

דוויין בואו, אחד השחקנים היחידים בקנזס סיטי שמסוגלים לעשות משהו, הושעה על ידי הליגה לארבעה משחקים בשל שימוש בסמים אסורים. במהלך מחנה האימונים של הקבוצה בקיץ נטל בואו חומר מרזה שנאסר על ידי הליגה. התופס ידע כבר בתחילת החודש שיושעה, מה שהוביל את הצ'יפס להחתים את כריס צ'יימברס הוותיק.

חדשות נוספות מהליגה: קייל אורטון, הקוורטרבק של דנבר שנפצע ביום ראשון בוושינגטון, צפוי לשחק נגד סן דייגו. הרץ האחורי לארי ג'ונסון חתם רשמית בסינסינטי. הסייפטי טרוי פולמאלו מוגדר בפיטסבורג כ"בסימן שאלה, במקרה הטוב", ולא נראה שישחק בשבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully