וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה רוצה שוער אחר במקום בן שנן

17.11.2009 / 19:11

בקבוצה מאוכזבים מיכולתו, אך הבעלים, יואב כץ, מסרב: "עד ינואר הוא יחזור ליכולתו". אבו ניל וכץ התווכחו על החזרי נסיעות

לאחר האכזבה בשבועות האחרונים מיכולתו של השוער גליל בן שנן, בהפועל חיפה מדברים בימים האחרונים על אפשרות לצרף שוער אחר במקומו. האכזבה נובעת מהצד המקצועי של השוער, שלדעת ראשי הקבוצה לא מציג יכולת משכנעת מתחילת העונה.

בשלב הזה הבעלים יואב כץ מסרב להביא שוער אחר במקומו ואומר: "אני מאמין בגליל. הוא שוער טוב. עד חודש ינואר אני מאמין שהוא יחזור ליכולתו הרגילה". במידה ובן שנן ימשיך לאכזב, ככל הנראה לא תהיה ברירה לחיפה, שתיאלץ להביא שוער אחר במקומו. במצב כזה יחזור בן שנן להפועל תל אביב, ממנה הוא מושאל, ועל רקע העובדה שוינסנט אניימה אמור להיעדר לחודש, האדומים ישמחו לקבל בחזרה את בן שנן.

אמיר אבו ניל, חלוץ הקבוצה, שב מפציעה לפני כשבוע ולא חש בטוב בסיום האימון. עוד לפני האימון ביקש החלוץ הצעיר מכץ סידור כספי לנסיעות, אך הבעלים סירב תחילה לשלם לחלוץ. לאחר ויכוחים עם דודו של השחקן, השתכנע כץ ואישר לאבו ניל את החזר ההוצאות.

אבו ניל יחזור מחר (רביעי) לאימונים רגילים ואפילו צפוי להיות בסגל למשחק ביום ראשון נגד הפועל רעננה. מופיד אבו ניל, דודו של השחקן, אמר: "היה לנו ויכוח קטן בצהריים. אני שמח שהדברים הסתדרו. אנחנו אוהבים את הפועל חיפה ואמיר יישאר שם עוד הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully