וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: השעית מתיאס בוטלה, שקל סיכם

17.11.2009 / 18:41

הבלם שרטן על כך שלא יצא למשחק נבחרתו יחזור לאימונים. השוער הסכים לאופצית יציאה בינואר וישמש גיבוי לחתוכה

בהפועל פתח תקוה מתכוונים לבטל את עונש ההשעיה של הבלם הטוגולזי עמנואל מתיאס, זאת לאחר תקופה ארוכה של מתיחות בין הצדדים. מתיאס שנפצע, טופל בסוף השבוע והתלונן בפני מקורביו כי העובדה שהושעה על ידי ההנהלה מנעה ממנו לטוס למשחק נבחרתו מול גאבון במסגרת מוקדמות המונדיאל, צפוי לחזור בתחילת השבוע הבא, כנראה ביום ראשון, לאימונים. "יכול להיות שנחזיר את מתיאס ביום ראשון", אמרו בקבוצה, "הוא קלט את המסר. כמה אפשר להשעות שחקן?" כזכור, מתיאס הושעה לחודש ונקנס בסכום של עשרת אלפים דולר. למרות ההקלה בעונש, הקנס לא יבוטל לשחקן. גם היום זכה השחקן לטיפולים והוא עדיין טוען כי הוא סובל ממתיחה.

השוער יוסי שקל סיכם את תנאיו בקבוצה עד תום העונה. במהלך פגישה שנערכה בין השוער לחבר ההנהלה תומר סיני והמנכ"ל אפי צפריר הסכים שקל לסעיף שמאפשר לקבוצה לשחררו בחודש ינואר. סיני אמר הערב: "שקל שוער מצוין בעל ניסיון בליגת העל ובעקבות הפציעה של דורי, אנחנו צריכים לצרף אותו לסגל". שקל בן ה-25 יתחרה על אפודת השוער הראשון עם צליל חתוכה הצעיר, שצפוי לפתוח במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל תל אביב.


אגב, משחקה של הקבוצה נגד הפועל תל אביב הוצא מטופס הטוטו. שחקנים בקבוצה טענו היום כי הוצאתה של הקבוצה מחוץ לטוטו אינה הוגנת. "יש קבוצות הרבה יותר חלשות מאתנו בליגה, אבל זו ההחלטה של מועצת ההימורים ואי אפשר להתווכח איתה. נעלה למשחק מול הפועל תל אביב במוטיבציה זהה, משום שאין לנו ברירה אלא לקחת לפחות נקודה מהמשחק הזה", אמר שחקן בקבוצה. בהנהלת הקבוצה אמרו: "החלטה מוזרה של הטוטו, אנחנו לא צריכים להוכיח להם דבר".

עדכון ראשון: 17/11 15:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully