וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיללה נפצע: "לא יודע אם אוכל לחזור מיד לאימונים"

17.11.2009 / 13:24

מגן חיפה נפגע במשחק של דרא"פ נגד יפן, אבל הוסיף: "לא חושב שזה רציני". יעקב שחר: "לא מאמין בחיזוק בינואר"

מגן מכבי חיפה, פיטר מסיללה, נפצע במשחק הידידות של דרום אפריקה נגד יפן (0:0) ביום שבת והוא לא ייטול חלק במשחק הערב נגד ג'מייקה. מסיללה נחבל בקרסולו ואמר לכלי תקשורת בארצו: "אני לא יודע אם אוכל לחזור לאימונים כשאגיע בחזרה לישראל, אבל הפציעה לא נראית חמורה. אני ממתין לדו"ח של רופא הנבחרת שבינתיים מטפל בי, אבל כמו שאמרתי, אני לא חושב שזה רציני".

במכבי חיפה, מתברר, לא ידעו על הפציעה של מסיללה. השחקן סיפר כי הוא נשאר בדרום אפריקה בכדי לקבל חוות דעת של רופא הנבחרת באשר למצבו, אבל לא ביקש מראשי המועדון אישור להישאר למשחק מול ג'מייקה למרות שלא ייטול בו חלק. ייתכן ובחיפה יערכו עם השחקן בירור כשיחזור לארץ, גם בנוגע למצבו. במועדון מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה שבעקבותיה הוא ייאלץ להיעדר מהמשחק מול אחי נצרת. עוד היום צפויים אנשי הקבוצה לשוחח עימו.

"אני לא מאמין בחיזוק של חודש ינואר. כשיש חילופי שחקנים אתה בדרך כלל נוהג לוותר על שחקנים טובים שעוזבים למועדונים גדולים יותר ומביא שחקנים שהם ברירת מחדל. יכול להיות שיהיו שינויים בחודש ינואר אבל לא בסוף העונה", אמר שחר בהתייחס לחלון ההעברות הקרוב. "מי שמקבל את ההחלטות בסופו של דבר במכבי חיפה הוא אני", התייחס הבעלים לפרסומים כאילו מועמד גדיר ואייל גולסה עשויים לעזוב בקרוב.

"אנחנו רק באמצע הדרך של העונה הנוכחית ונותרו לנו משימות רבות, כך שאת הסיכומים נעשה בסיום. בליגת האלופות אנו עושים הכל כדי לנצח ולכבוש. עד עכשיו שיחקנו יפה מאד ורק חוסר מזל מנע מאיתנו הבקעת שערים. בגללו גם ספגנו את השערים שבגללם הפסדנו. בסך הכל אני מרוצה" הוסיף שחר. "זה חלק מהחזון שלי שההשתתפות שלנו במפעל הזה תהפוך לדבר קבוע כפי שעושות באיירן מינכן ויובנטוס שאינן נעדרות מהמפעל הזה שנים רבות. אין לי ספק שהמשכיות בשנים הבאות במעמדים כאלה, תתרום להיסטוריה של המועדון שלנו ולכדורגל הישראלי".

אלישע לוי ביטל את יום החופש

בתוך כך, מאמן הקבוצה, אלישע לוי, ביטל יום חופש לשחקנים שהיה מתוכנן למחר. "הסיבה", כך טוענים במועדון "היא העובדה שהשחקנים חלודים". הדבר ניכר במשחק אתמול מול הפועל באר שבע (0:0), במסגרת גביע הטוטו, בעקבות אמרו שחקנים בקבוצה: "זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה".

מי שקיבל הבוקר מחמאות על יכולתו במשחק אתמול הוא השוער אמיר אדרי, שהציל שני שערים בטוחים לפחות. בחיפה אמרו עליו: "הוא לא יעזוב בינואר ובעוד פרק זמן מסוים, כשדוידוביץ' יפרוש, הוא יהפוך לשוער הבכיר של מכבי חיפה". השוער תום אלמדון מחכה להצעות משתי הליגות הבכירות ויעזוב בינואר. כזכור, אתמול התעניינה הפועל פתח תקוה בשרותיו, כשהמנכ"ל אפי צפריר פנה לאיתמר צ'יזיק. פתח תקוה עשויה לצרפו בינואר בכפוף ליכולת של השוער הצעיר שלה, צליל חתוכה.

הקפטן יניב קטן ערך היום אימון ריצה קל מסביב למגרש ויצטרף לאימון הבא של הקבוצה שייערך מחר. השחקנים שפתחו במשחק אתמול ערכו אימון שחרור והשאר אימון מלא. אייל גולסה ערך אימון אישי עם מאמן הכושר, רני גולדינג. גוסטבו בוקולי הגיע לכפר גלים, שוחח עם השחקנים אך לא התאמן. בקבוצה בוחנים אפשרות לפיה השחקן יצטרך לעבור ניתוח. גם ניר דוידוביץ' שחזר מטיפולים באיטליה ונכח אתמול במשחק, התאמן.

22 שחקני הקבוצה קיבלו היום (שלישי) את רכבי האינסייט (רכב ידידותי לסביבה וחסכוני בדלק) של חברת הונדה, המאמצת הרשמית של המועדון. הרכבים, בעלי מנוע חשמלי ותיבת הילוכים אוטומטית, חולקו במעמד הנשיא יענקל'ה שחר וסגנו עוזי מור, בסניף "אוטו סנטר" בחוצות המפרץ. השוער תום אלמדון הסתפק ברכב הקודם שעד כה היה בשימוש מאמן הכושר, רני גולדינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully