וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: כל התורה על רבע אחד

17.11.2009 / 8:08

בולטימור הבקיעה ברבע השלישי פעמיים ב-17 שניות, הוסיפה שער שדה וניצחה בקליבלנד 0:16. אורטון בספק, בראון בחוץ

קליבלנד (8:1) - בולטימור (4:5) 16:0

ממש כפי שהמפגש בין אינדיאנפוליס לניו אינגלנד הבטיח וקיים, כך גם משחק המאנדיי נייט הכי מסריח בהיסטוריה האנושית (או, לפחות, בשנים האחרונות). הרייבנס פרצו את הסכר ברבע השלישי עם גיחה של ריי רייס לטאצ'דאון והוסיפו 17 שניות לאחר מכן עוד אחד, כשדוואן לנדרי חטף כדור ורץ אתו לאנדזון. שער שדה של סטיב האושקה בסיום הרבע קבע 0:16. 115 יארד ב-13 מ-18 לג'ו פלאקו, 13 מ-31 לבריידי קווין, כולל שני איבודים, שאחד מהם תורגם, כאמור, לטאצ'דאון. באותו הקשר, הליגה תעקוב אחרי האימונים של קליבלנד, בעקבות טענות שעלו, לפיהן אריק מנג'יני קורע את השחקנים ומעמיס יותר מדי על כתפיהם. אף אחד לא חוקר למה האיש הזה בכלל מאמן ב-NFL.

פציעות: דנבר עדיין לא סגורה אם קייל אורטון יוכל לשחק ביום ראשון הקרוב, במשחק המפתח מול סן דייגו. ג'וליוס ג'ונס מסיאטל לא ישחק מול מינסוטה, רוני בראון צפוי להחמיץ את המפגש של מיאמי עם קרוליינה. בריאן ווסטברוק בספק בפילדלפיה.

באד אדאמס, בעלי טנסי טייטאנס, סגר חשבון עם אוהדי בפאלו במשחק הניצחון של קבוצתו 17:41, ושלח לעברם את האצבע האמצעית. התשלום שלו לעניין הזה: 250 אלף דולר, קנס מטעם ה-NFL. הברנש בן 86, סתם שתדעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully