וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפתח חקירה נגד כל קבוצה שתעסיק זרים ללא אשרה"

16.11.2009 / 17:46

במשרד הפנים החליטו להגביר את האכיפה בנושא העסקתם של כדורגלנים זרים ללא אישורים מתאימים, ולאיים בקנסות כבדים

מקרים של כדורגלנים זרים שנתקעים בשדה התעופה בגלל שאין להם אישורים מתאימים, קורים לא מעט. מסתבר שברוב המקרים הקבוצות הן האשמות, ולאנשי משרד הפנים נמאס מכל הפרשיות האלו. העונה היו אלה בני סכנין, הפועל עכו ובית"ר/שמשון תל אביב, שהעסיקו שחקנים זרים ללא אשרת שהייה חוקית וללא ויזת עבודה.

במשרד הפנים החליטו בימים האחרונים להגביר את אכיפת הנושא, ולהחמיר בענישת הקבוצות. אם בעבר במשרד הפנים היו משתדלים להסדיר את העניינים מול הקבוצות מתוך חשיבה שדברים נעשו בתום לב, הרי שכעת החליטו שם שכל עבירה מסוג זה תגרור חקירה והעמדה לדין של ראשי הקבוצות.

כזכור, בעונה שעברה היתה זו מכבי נתניה שהעסיקה את אלברטו זאפטה הפנמי ללא אישור עבודה, ומשרד הפנים התחשב בקבוצה ונתן לשחקן לצאת מגבולות המדינה ולחזור, ללא נקיפת צעדים כנגד הקבוצה. נכון להשבוע, בני סכנין, הפועל עכו ובית"ר/שמשון תל אביב היו ה"קש ששבר את גב הגמל".

דוברת משרד הפנים, סבין חדד, התייחסה לנושא ואמרה: "התופעה הזו חוזרת על עצמה וצריך לעשות לה סוף. אנחנו החלטנו כי נגד כל קבוצה שימצאו בה זרים ללא אשרה מתאימה, תפתח נגדה חקירה. לא משנה מי הקבוצה, איזו ליגה היא משחקת ואם זו הפעם הראשונה שלה. קבוצות מנצלות את הדברים האלה להעלים כספים חוקיים ולזה לא ניתן יד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully