וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאס עצבני: "במקום מוקדמות המונדיאל, אני ביציע"

16.11.2009 / 12:07

בלם הפועל פ"ת היה אמור לשחק במדי נבחרת טוגו מול גאבון. גורמים במועדון: "פתאום הוא עורך טיפולים, מאמינים שהוא פצוע"

בלם הפועל פתח תקוה, עמנואל מתיאס, לא מתאמן באופן סדיר החל מסוף השבוע. הסיבה: הבלם מקבל טיפולים מהצוות הרפואי של הקבוצה. עם או בלי קשר, גורמים במועדון סיפרו כי מתיאס עצבני משום שלא זומן למשחק של נבחרת טוגו מול גבון, שנערך בסוף השבוע.

"ביום שישי שעבר השעו אותי מהמשחק מול הפועל רמת גן וישבתי ביציע. באותו זמן התחיל המחנה של נבחרת טוגו לקראת המשחק והייתי אמור לטוס אליו, אבל בגלל שהכריחו אותי להישאר בישראל פספסתי את הטיסה ונשארתי בישראל", סיפר מתיאס למקורביו בקבוצה והוסיף: "במקום לשחק במוקדמות המונדיאל, ישבתי ביציע. כנראה שעושים לי דווקא". בהפועל פתח תקוה אמרו הבוקר: "מעניין שפתאום, לפני המשחק שלהם, הוא עורך טיפולים. בכל מקרה, אנחנו מאמינים לו שהוא פצוע".

פתח תקוה לא תתאמן היום, אבל תתארח למשחק אימון (14:00) במגרשה של בני לוד. השוער צליל חתוכה צפוי לפתוח בין הקורות בשבת, במשחק החוץ מול הפועל תל אביב. בקבוצה הבהירו כי חתוכה יהיה השוער הראשון עד תום העונה. השוער ערן קורנברג, שכבר נבחן העונה בבית"ר ירושלים, ימשיך להיבחן. בקבוצה בוחנים גם את מועמדותם של מספר שוערים אחרים לתפקיד שוער המשנה.

כפי שפורסם אתמול, הקשר כפיר דר והחלוץ רפי דהן, יוצאי מחלקת הנוער של בית"ר טוברוק שוחררו, אבל בקבוצה יאפשרו להם להתאמן עד שימצאו קבוצה אחרת. שני השחקנים, כמו גם החלוץ היהודי מברזיל רפאל מלטינסקי, הוצעו לעירוני רמת השרון. בפתח תקוה קיבלו בהפתעה במיוחד את שחרורו של דר, שרק לאחרונה קיבל מחמאות מהיו"ר דני לוי שסיפר לבלם לעיני שאר השחקנים כי הוא נמצא בתוכניות של הקבוצה.

השוער יניב בן ישי, ששיחק במ.ס אשדוד. יחל גם הוא להיבחן בקבוצה. לא ברור האם בן ישי יסכים לשמש כשוער שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully