וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: זוגבו ייעדר במהלך אליפות אפריקה

דור בלך

16.11.2009 / 10:00

שוערה השני של חוף השנהב, שבלט בניצחון הפילים בשבת, צפוי להחמיץ שניים או שלושה משחקים בליגה. ליפשיץ בהיכון

מכבי נתניה תיאלץ ככל הנראה להסתדר במהלך אליפות אפריקה ללא שוערה אריסטד בנואה זוגבו, המשמש כשוער השני של נבחרת חוף השנהב, שהעפילה לאליפות.

בתקשורת האפריקאית מעריכים כי לאחר המשחק המרשים שהציג בין הקורות במהלך ניצחונה של חוף השנהב על גינאה 0:3 בשבת, ימשיך זוגבו לקבל קרדיט וללבוש את המדים הלאומיים. כמו כן ההערכה היא כי בכל מקרה המאמן והאיד האליהודזיץ ימשיך לתת אמון בסגל שהעפיל לאליפות ולא יערוך בו שינוי.

במידה שנבחרתו של דיידיה דרוגבה לא תערוך מחנה אימונים בשבוע הקודם לאליפות, בעקבותיו יחמיץ השוער את ההתמודדות של נתניה עם הפועל חיפה, תיאלץ נתניה להסתדר ללא זוגבו במחזור ה-17 מול הפועל עכו ובמחזור ה-18 מול הפועל רעננה. אם תודח חוף השנהב כבר בשלב הבתים, ולוח המשחקים ישבץ את משחקה של נתניה בשני, ייתכן שיספיק השוער לחזור בזמן כדי למשחק מול הפועל ר"ג במחזור ה-19. אם הפילים יעברו את רבע הגמר ויגיעו לחצי הגמר, יפסיד השוער גם את המחזור הבא נגד הפועל ת"א.

נכון לעכשיו בנתניה לא מתכננים להביא לזוגבו מחליף בינואר, ומי שצפוי לתפוס את מקומו של שוער נבחרת חוף השנהב בין הקורות הוא או דניאל ליפשיץ הצעיר, שפתח בין הקורות במחזורי הפתיחה, או טארק נתור. ככל הנראה ראובן עטר יחליט בין השניים על פי יכולתם באימונים בסמוך ליציאתו של זוגבו לאליפות אפריקה לאומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully