וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגייאר רוצה להכניס קצת סמבה לבית"ר

דור בלך

16.11.2009 / 8:18

ספונסר בית"ר והיו"ר איציק קורנפיין ישובו לארץ, לאחר שבחנו בברזיל שיתופי פעולה מקצועיים עם מועדונים וסקאוטים

לאחר כשבוע בברזיל ישובו הערב (שני) גומא אגייאר ואיציק קורנפיין מברזיל, שם היו אורחיהם של מספר מועדונים ודנו עם אנשי מקצוע על שיתופי פעולה אפשריים. הספונסר והיו"ר, שלוו על ידי יועצו של אגייאר חיים אלדר, התמקדו בעיקר בשיתופי פעולה מקצועיים עם מחלקות נוער בארץ הסמבה וכן עם סקאוטים מקומיים שיעקבו אחר שחקנים במדינה עבור בית"ר.

השניים קיבלו מהסקאוטים גם המלצות לגבי מספר שחקנים מומלצים במסגרת התקציב של בית"ר, וחזרו עם מספר תקליטורים עם ביצועיהם של חלוצים, קשרים ומגנים. יצחק שום יצפה בתקליטורים ויחליט אם הוא מעוניין בשחקן כלשהו, אך רק לקראת ינואר יוחלט האם בכלל להביא חיזוק לקבוצה. כזכור, אגייאר עצמו לא מעוניין להשקיע כספים נוספים בקבוצה כל עוד היא לא בבעלותו ולא יתבהר עניין הנושים.

בקבוצה מתכוונים לפנות בקרוב לבית המשפט על מנת לקבל הבהרות לגבי מצבם המשפטי והאופציות העומדות בפניהם, כשאגייאר כבר הצהיר כי הוא יתמוך בהליכה לפירוק כדי לקבל את הקבוצה לידיו. פרקליטו של ארקדי גאידמק, עו"ד ישראל שלו, הבטיח לקבוצה כי ינסה לעזור לה אל מול נושיו של גאידמק במטרה כי יוותרו על עיקול מניות הקבוצה. עם זאת, בשיחה עם וואלה! ספורט בשבוע שעבר הבהירו הנושים כי לא יוותרו על העיקול ללא תמורה.

ברק יצחקי, הסובל מפגיעה בקרסולו, עבר הבוקר בדיקות וצפוי לשוב מחר לאימונים. החלוץ צפוי להיות כשיר באופן מלא למשחק נגד הפועל עכו בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully