וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "מקווה שהחשיפה במונדיאל תקרב אותי לאירופה"

15.11.2009 / 19:04

שוער הפועל ת"א "מאושר עד גג העולם" וחולם עדיין בגדול, לאחר העלייה של ניגריה לגביע העולם. סמואל יבואה בספק לשבת

שוערה של הפועל תל אביב, וינסנט אניימה, נחת היום (ראשון) אחר הצהריים בישראל, לאחר שהעפיל עם נבחרת ניגריה אמש למונדיאל. זאת לאחר שניגריה גברה 2:3 על קניה וניצלה את ניצחונה של מוזמביק 0:1 על טוניסיה.

יממה חלפה ואניימה עדיין נרגש מאוד מההעפלה שלו ושל נבחרתו לדרום אפריקה. "אני מרגיש על גג העולם", התרגש השוער. "זה מה שכל שחקן חולם עליו בקריירה. היתה אתמול חגיגה מושלמת ואני שמח שהייתי חלק מזה. בניגריה הכדורגל הוא ממש חלק בלתי נפרד מהתרבות וזה הישג ששימח את כל המדינה.

"באופן אישי", הוסיף אניימה, "אני מקווה שהחשיפה שם תקרב אותי יותר לליגות הטובות באירופה. אני בן 26, בשיא הקריירה שלי ומקווה שאני אראה את היכולת שהצגתי בישראל גם במונדיאל". לגבי המטרות של ניגריה הוסיף השוער האדום: "אף אחד לא מגיע לאליפות העולם רק כדי להשתתף. נבוא להוכיח שהמקום שלנו לא במקרה שם ואני מקווה שנצליח לעלות מהבתים לשמינית הגמר".

אניימה ישוב ביום שני להתאמן בקבוצה עם חבריו, שערכו כבר היום אימון ראשון לקראת המשחק ביום שלישי בגביע הטוטו נגד בני יהודה באצטדיון הקופסה בנתניה וכן לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה בליגה בשבת שיתקיים באצטדיון רמת גן.

סמואל יבואה, שלא שיחק מול בני סכנין (1:2), עדיין לא חזר לאימונים מלאים וגם היום ערך אימון ריצה בלבד. לקראת סוף השבוע יתברר מצב רגלו של החלוץ, שבה הוא סובל ממתיחה ואז יוחלט אם ייקח חלק במשחק נגד פתח תקוה. במקרה ויבואה לא יהיה כשיר, מהראן לאלה ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. אגב, דודו של לאלה, פואד אבו פארס קיבל אתמול את כל תנאיו של החלוץ בקבוצה, כולל הסעיף לאירופה. בימים הקרובים, לאלה ודודו יפגשו עם מוני הראל ויחתמו על החוזה החדש לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully