וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: עוד שזרוע אחד ואבדנו

דור בלך

15.11.2009 / 12:16

בקופסה חוששים לגורל הדשא עקב הגשם הצפוי ועומס המשחקים, ומקווים להימנע משזרוע נוסף שיפגע כלכלית במועדון

במכבי נתניה חוששים לגורל הדשא בקופסה, עליו ישחקו ביום שני הפועל באר שבע ומכבי חיפה במסגרת גביע הטוטו ובשלישי באותה מסגרת גם הפועל תל אביב ובני יהודה, כשכבר בשבת תארח נתניה את מ.ס אשדוד. הדשא באיצטדיון העירוני עבר בחודש וחצי האחרון כבר שני שזרועים לקראת החורף, לאחר שהראשון נכשל עקב עומס גדול מדי. כזכור, לאחר השזרוע הראשון אירחה הפועל רעננה את הפועל פתח תקוה בקופסה עקב שזרוע באיצטדיון בכפר סבא. זה, לצד המבול שירד על ישראל באותו סוף השבוע הביא להרס הדשא, ושבוע לאחר מכן ניצלו בנתניה את הפגרה וערכו שזרוע נוסף.

כעת, כשגם השבוע צפויים גשמים עזים לצד עומס משחקים על כר הדשא, חוששים בנתניה שגם שזרוע זה יכשל והם יאלצו לערוך שזרוע נוסף. בנתניה כבר לא בטוחים כמה משתלם להם כלכלית לארח את באר שבע, ששילמה כ-20 אלף שקלים על השימוש באיצטדיון ביום שני, כשעלות השזרועים הנוספים מכרסמים ברווחים ופוגעים מקצועית בקבוצה שנאלצת לנדוד לצורך אימוניה לחדרה.

אם לא די בכך, השבוע תדון ההתאחדות בהעברת משחקיה הביתיים של רעננה למגרש בנתניה לבקשת העולה החדשה. מהלך כזה אמנם יכניס לנתניה כ-17 אלף שקלים על כל משחק בו תארח רעננה בקופסא, אך יצור עומס אדיר על הדשא עקב הכפלת המשחקים עליו וכן הוספת מספר אימונים של רעננה במגרש בכל חודש. כזכור, גם קבוצת הנוער של נתניה משחקת ומתאמנת בקופסא, שסובלת באופן מסורתי מכר דשא בעייתי ולא מטופח עקב כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully