וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: כפיר דר ורפי דהאן שוחררו

15.11.2009 / 15:37

בקבוצה ממשיכים במגמת השחרור של שחקני טוברוק לשעבר, בעקבות הנתק עם מאיר שמיר. השוער היהודי קורנברג ייבחן

הפועל פתח תקוה החליטה לשחרר שנייים משחקני הסגל שלה: הקשר האחורי כפיר דר והחלוץ רפי דהאן. ההודעה על כך נמסרה לשחקנים. שני השחקנים היו שייכים בעבר לבית"ר טוברוק, והם מתווספים למספר שחקנים אחרים ששיחקו בטוברוק ושוחררו מהקבוצה, ביניהם המגן השמאלי ניסן אלקלעי והקשר האחורי מרק גורמן, שעזבו לאחר שבקבוצה החליטו לנתק מגע עם מאיר שמיר. בקבוצה סירבו לגלות האם גם הפעם מדובר בסיבה דומה.

הפועל פתח תקוה תנסה לצרף לשורותיה שוער נוסף בעקבות פציעתו של שניר דורי, כך הוחלט בקבוצה בעקבות העובדה שכרגע בסגל הקבוצה הבוגרת מתאמן רק שוער אחד, צליל חתוכה. אחד המועמדים הוא שוער יהודי ששיחק בליגה האמריקאית בקבוצת ניו ג'רזי, ערן קורנברג. השוער הגיע הבוקר לאימון הקבוצה וערך שיחה עם דני ניראון. קורנברג לא מצא קבוצה בישראל ובינתיים הצטרף לאימוני קבוצת בני שפי יהוד מליגה ג', וערך שם העונה הופעה אחת בליגה בחודש אוקטובר, עד שהחליט לחפש לקראת מועד ההעברות הקרוב קבוצה בליגות המקצועניות. בקיץ האחרון נבחן קורנברג בבית"ר ירושלים יחד עם השוער ז'וסלן מאיבי, אך הוחלט לא להחתימו.

הבלם עמנואל מתיאס טען אתמול כי הוא נפצע במהלך אימון כושר אישי שנערך בסוף השבוע והוא עורך טיפולים. בקבוצה שוקלים כעת לצרף אותו לאימונים מוקדם מהצפוי אם יגלה רצינות. גם האפשרות שישוחרר בינואר נשקלת.

השוער שניר דורי יעבור היום בדיקת שתקבע כנראה כי הוא לא יוכל לחזור למגרשים העונה, זכר לפציעה במשחק באימון מול הפועל כפר סבא ביום חמישי. בפתח תקוה מתכוונים לתת לו תמיכה מלאה במטרה שיחזור לעמוד בין הקורות בעונה הבאה.

עדכון ראשון: 10:37
עדכון אחרון: 15:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully