וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: כולם מחכים רק לכם

14.11.2009 / 12:23

מאנינג והקולטס יארחו את בריידי והפטריוטס במשחק המרכזי של המחזור העשירי. סינסינטי בפיטסבורג, פילדלפיה בסן דייגו

אני לא יודע, בחיי שאני לא יודע. מצד אחד, המפגש בין אינדיאנפוליס לניו אינגלנד הפך לבונבוניירה שלליגה קשה לוותר עליה. מצד שני, יש איזושהי תחושת מיאוס מהסיפור הזה, לא? לא רק בגלל ה"בריידי-מאנינג" המלוקק, אלא במיוחד בשל העובדה ששני הבתים האלה, AFC מזרח ודרום, הם הצפויים ביותר בליגה בשנים האחרונות. אז השבוע שוב אנחנו מקבלים את ההתמודדות הזו, ואתם יכולים גם כן להביע את דעתכם, בשאלה שתופיע בסוף הפריביו.

המדור חווה שבוע נחמד עם 9 מ-13, ואם תוסיפו את משחק יום חמישי, זה 10 מ-14 ו-78 מ-130 - בדיוק 60 אחוז. ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

טום בריידי (מימין) לצד פייטון מנינג. AP
תעזוב אותי, אבאל'ה, אין לי ראש בשביל הירידות שלך עלי עכשיו/AP

METV:

20:00: פיטסבורג - סינסינטי

23:15: גרין ביי - דאלאס

FOX:

20:00: קרוליינה - אטלנטה

23:15: אריזונה - סיאטל

ESPN:

3:20, בין ראשון לשני: אינדיאנפוליס - ניו אינגלנד

3:30, בין שני לשלישי: קליבלנד - בולטימור

אלוויס דומרוויל שחקן דנבר ברונקוס מפיל את בריידי קווין שחקן קליבלנד בראונס. Jack Dempsey, AP
לראות אותו או להשלים שעות שינה? במקרה של בריידי קווין וקליבלנד, התשובה ברורה/AP, Jack Dempsey

הצ'אנס האחרון של קרוליינה (שעה ראשית - 20:00)

קרוליינה (5:3) - אטלנטה (3:5)

את ניו אורלינס הפנתרס כבר לא ישיגו, ומה שנשאר הוא לחלום על המשך התמודדות על הוויילד קארד. לשם כך, הם יצטרכו לעבור את הפאלקונס המג'עג'עים, שלא היו חדים עד כה העונה. מאט ריאן חייב לשפר את משחקו, כי המסר שמועבר לליגה הוא שכל מה שצריך לעשות כרגע באטלנטה, במיוחד כשיש רק חצי רודי ווייט, הוא לעצור את מייקל טרנר. בצד השני, ד'אנג'לו וויליאמס בסימן שאלה, ואם לא ישחק, יועבר מרכז הכובד על הקרקע בקרוליינה לג'ונתן סטיוארט.

התחזית: ניצחון לפנתרס


מיאמי (5:3) - טמפה ביי (7:1)

גוש בטון גדול ויצוק הוסר מעל כתפיו של רחים מוריס, מאמן הבאקנירס, לאחר הניצחון על גרין ביי בשבוע שעבר. ההחלטה של מוריס לעלות עם הרוקי ג'וש פרימן התבררה כנכונה, והוא ימשיך לתת לקוורטרבק את המושכות גם בדרבי של פלורידה. הוויילדקאט של הדולפינס איבד מניות בשבוע שעבר בניו אינגלנד, אבל הבאקנירס הם יריבה יותר נוחה לממש אותו לכדי נקודות.

התחזית: אם כבר, אז כבר. ניצחון שני לטמפה ביי


מינסוטה (1:7) - דטרויט (7:1)

הווייקינגס חוזרים משבוע חופש, וקיבלו יריבה נוחה ביותר כדי ליצור מומנטום מחודש. מה שהם צריכים לשים לב אליו זו העובדה שכעת כבר אמצע נובמבר, התקופה שבה חלה בשנים האחרונות דעיכה ביכולתו של ברט פארב. בכל מקרה, מול הליונס, עם קלווין ג'ונסון פצוע, זו לא צריכה להיות בעיה. מגן הפינה אנטואן ווינפילד יחסר לוויקינגים.

התחזית: ניצחון למינסוטה


ניו יורק ג'טס (4:4) - ג'קסונוויל (4:4)

הג'אגוארס קבוצה איומה, אבל מספר משחקים קלים הביאו אותם למאזן חצוי. אצל הג'טס קשה לדעת מה תקבל, הקבוצה חוזרת משבוע חופש, וזה זמן מספיק טוב לרקס ריאן לארגן את השורות. ניו יורק נוצחה במשחקה האחרון על ידי מיאמי, וכעת תנסה להפעיל לחץ על דייויד גרארד, שבחוץ, אפעס, לא נראה טוב. המכשול הגדול יותר הוא מוריס ג'ונס-דרו, שנמצא בפורמה עצבנית.

התחזית: ניצחון לג'טס

מוריס ג'ונס דרו שחקן ג'קסונוויל ג'אגוארס. AP
נמצא בפורמה עצבנית. ג'ונס-דרו/AP

פיטסבורג (2:6) - סינסינטי (2:6)

איזה משחק מחכה לנו ב"היינץ פילד". במפגש הקודם, בערב יום הכיפורים, הראו הבנגאלס סופית שהם חוזרים לליגה עם מהפך נאה מול הסטילרס, וסדריק בנסון התחיל להראות שהוא לא פלופ. הטיגריסים היו עסוקים ביממה האחרונה בקנס 20 אלף הדולרים שהטיל הקומישינר רוג'ר גודל על צ'אד אוצ'וסינקו, שניסה כבדיחה לשחד שופט בשטר של דולר כדי שיפסוק לטובתו במשחק מול בולטימור. במפגש הקודם לא היה טרוי פולמאלו נוכח, ועכשיו, כשהוא בהרכב, קרסון פאלמר צפוי להתקשות.

התחזית: ניצחון לפיטסבורג


סט. לואיס (7:1) - ניו אורלינס (0:8)

דרו בריס והסיינטס הפכו את המהפכים לשיטה. בשבועיים האחרונים הם נקלעו לפיגור של שתי החזקות כדור או יותר, הפכו וניצחו, גם בזכות מהלך הגנה גדול, חטיפה שהפכה לטאצ'דאון. אבל משהו חורק בממלכת הסיינטס, ולא לעולם חוסן. הראמס חוזרים מחופש, שבוע לאחר שקצרו ניצחון בכורה העונה בדטרויט, וספק גדול אם הנשק המשמעותי היחיד שלהם, סטיבן ג'קסון, יספיק מול האקספלוסיבה שמביאה התקפת הקדושים.

התחזית: ניצחון לסיינטס


טנסי (6:2) - בפאלו (5:3)

ג'ף פישר כבר היה בסרט שבו הוא פותח רע ומסיים את העונה בצורה יפה. זה קרה ב-2006, עונת הרוקי של וינס יאנג, כשהטייטאנס פתחו ב-5:0 וב-7:2 וסיימו עם מאזן 8:8, שכלל שישה ניצחונות רצופים. השנה, עושה רושם שהסרט יהיה דומה (אם כי לא בהכרח זהה), כשטנסי קצרה שני ניצחונות רצופים והתייצבה עם יאנג בהרכב. לא בטוח שלבילס יש תשובה לכריס ג'ונסון, שנותן עונה מפלצתית. בפאלו סובלת מפציעות של שחקני מפתח, בהם טרל אואנס, שלא ברור אם וכמה ישחק.

התחזית: ניצחון לטייטאנס


וושינגטון (6:2) - דנבר (2:6)

בעוד הרדסקינס שומרים על יציבות (קרי: מסריחים, כמו תמיד), אצל הברונקוס חלה דעיכה בשבועיים האחרונים. פתיחת ה-0:6 נשכחה, ופתאום סן דייגו חזק בתמונת המאבק ב-AFC מערב. דנבר תשאב עידוד מהעובדה ששחקנה לשעבר קלינטון פורטיס לא ישחק בשל זעזוע מוח. הימור בטוח למשחק הזה בווגאס הוא אנדר, לא צפויות בו יותר מ-30 נקודות.

התחזית: עולה על העגלה של אריאל גרייזס. ניצחון לוושינגטון

רשארד מנדנהול שחקן פיטסבורג סטילרס. David Zalubowski, AP
למנדנהול והסטילרס תהיה הזדמנות להראות לבנגאלס מי בעל הבית/AP, David Zalubowski

עדיין דאלאס? (שעה ראשית: 23:05-23:15)

גרין ביי (4:4) - דאלאס (2:6)

פתיחת העונה של הקאובויס לוותה בביקורת רבה, אבל סדרה של ניצחונות, בהם אחד מרשים במיוחד בפילדלפיה, לצד ירידה חדה אצל הג'איינטס, העלתה את הבוקרים לפסגת ה-NFC מזרח הקשה. לפני שנתיים, למי שלא זוכר, החליף במהלך המשחק ארון רוג'רס את ברט פארב וערך בדאלאס את הבכורה שלו ב-NFL. מאז עברו הרבה מים בתעלות וויסקונסין, ורוג'רס אכל לא מעט דשא. דמרקוס וור והגנת הקאובויס לא יעשו לו חיים קלים. מהצד השני, מיילס אוסטין ינסה להמשיך את הרצף המטורף שלו מול הסקנדרי המפוקפק של גרין ביי.

התחזית: הפעם פאקרס. למה? ככה.


אוקלנד (6:2) - קנזס סיטי (7:1)

אבוי, אבוי, איזה משחק נפל עלינו. ג'מארקוס ראסל האימתני מול מאט קאסל וקו ההתקפה המופלא שלו. בכל שנה אנחנו מקבלים פעמיים את המפגשים האלה, ובכל שנה אנחנו מנסים לדלג מעליהם כאילו לא התקיימו.

התחזית: ניצחון לצ'יפס


אריזונה (3:5) - סיאטל (5:3)

עד כמה שה-NFC מערב חלש, חייבים להודות שזה מה שעושה אותו פחות צפוי ויותר מעניין. הנה, ניצחון של הסיהוקס בפיניקס, ובבית הזה נוצר ראש חץ משולש יחד עם סן פרנסיסקו. רק שאסור לשכוח שהקרדינלס חוזרים מניצחון מרשים בשיקגו, בעוד הסיהוקס לא שכנעו בבית בניצחון על דטרויט.

התחזית: אריזונה


סן דייגו (3:5) - פילדלפיה (3:5)

משחק מעניין מאוד בין שתי קבוצות שטרם הצליחו להראות ממה באמת הן עשויות. הצ'ארג'רס פתחו רע את העונה, אבל השתפרו בהמשך, ואחרי הניצחון הגדול במדולנדס על הג'איינטס, נמצאים במרחק נגיעה מפסגת ה-AFC מערב. אצל האיגלס באמת שאין לדעת למה לצפות, והם רק יכולים לקוות שבריאן ווסטברוק, שצפוי לחזור מפציעה, יהיה חד מספיק על הקרקע, ויפנה נתיבים אוויריים לדונובן מקנאב ולדשון ג'קסון. ג'קסון אחר, וינסנט, הוא האיום הגדול על הגנת האיגלס.

התחזית: ניצחון לאיגלס

לארי פיצג'רלד חוגג עם סטיב ברסטון טאצ'דאון של אריזונה קרדינלס. AP
עוד ניצחון ללארי פיצג'רלד ואריזונה?/AP

ושוב אתכם

אינדיאנפוליס (0:8) - ניו אינגלנד (2:6) - 3:20, בין ראשון לשני

זה יהיה הקרב המסורתי בין שתיים מהקבוצות הדומיננטיות של הליגה בעשור האחרון, ובין פייטון מאנינג לטום בריידי. אשתקד, כזכור, ניצחו הקולטס 15:18, במשחק בו פתח מאט קאסל עקב פציעתו של בריידי. לג'ים קאלדוול, מאמן אינדי, יהיה זה מבחן גדול, והוא ינסה לשפר את המאזן ל-0:9. כדי לעשות את זה, תצטרך אינדיאנפוליס, בראשות דווייט פריני המצוין, להגיע לבריידי, שמראה שיפור ביכולתו. ג'ארוויס גרין לא ישחק בניו אינגלנד, קלווין היידן ימשיך להיעדר באינדי.

התחזית: ניצחון לפטריוטס


קליבלנד (7:1) - בולטימור (4:4) - 3:30, בין שני לשלישי

לא, אנחנו לא מצפים ליותר מדי ממשחק המאנדיי נייט המזעזע הזה, אבל אתם יודעים - העובדה שהמשחק בקליבלנד ושבכל זאת, זו ה-NFL, גורמת לנו לחשוב שאולי בכל זאת יתפתח כאן משהו (ואולי לא). בריידי קווין ישוב להרכב הבראונס, וינסה להוכיח ששם מקומו. ג'ו פלאקו אוכל הרבה דשא בזמן האחרון, ולא מצליח לממש את היכולת שהביאה את העורבים לפתיחה של 0:3. אולי הפעם.

התחזית: ניצחון לרייבנס

ג'רד אלן שחקן מינסוטה וייקינגס מפיל את ג'ו פלאקו שחקן בולטימור רייבנס. AP
זה הזמן להפסיק לאכול דשא. פלאקו מופל שוב/AP

האם נמאס לך מהפסטיבל השנתי קולטס-פטריוטס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully