וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן נמצא כשיר לחזור לפעילות

דור בלך

13.11.2009 / 12:46

קשר בית"ר ירושלים נבדק על ידי המומחה האיטלקי שאישר את אבחנת הצוות הרפואי של המועדון, והוא יכול לשוב לשחק כבר בשבת הבאה. במידה והפציעה הטורדנית בברכו תשוב לא יהיה מנוס מלנתח. יצחקי, שסובב את הקרסול, ישוב להתאמן בראשון

אבירם ברוכיאן נבדק הבוקר (שישי) על ידי המומחה האיטלקי לברכיים, פרופסור פודו שאישר את אבחנת הצוות הרפואי של בית"ר כי הקשר יכול לחזור לפעילות, ככל הנראה כבר בשבת הבאה אז תתחדש הליגה.

כזכור, הקפטן הירושלמי סוחב כבר למעלה משנה וחצי פציעה בברכו שלא אפשרה לו לרוץ, ורק לאחרונה החליט לטפל בה, מה שגרם לו להיעדר מהמגרשים בשבועות האחרונים תוך שהוא עובר סדרת טיפולי פיזיותרפיה. הטיפולים הוכתרו בהצלחה, וברוכיאן היה אמור לשוב לאימונים כבר ביום ראשון, אלא שהקשר העדיף שלא להסתכן ולטוס לאיטליה על מנת לקבל חוות דעת נוספת.

בתחילת העונה החל ברוכיאן בהליך דומה, אלא שהוא הפסיק אותו באמצע ושב לשחק, מה שהחזיר את הפציעה למצבה הקודם. הפעם ברוכיאן נח לחלוטין מפעילות והתרכז אך ורק בטיפולים, ובבית"ר מעריכים כי מצב הברך שלו לא יתדרדר שוב.
עם זאת, במידה והפציעה הטורדנית תשוב לא יהיה מנוס מלנתח את הברך הפצועה, מה שיגרור הליך החלמה ארוך של לכל הפחות חודשיים ללא פעילות כלל.

חלוץ הקבוצה ברק יצחקי, שסובב את קרסולו באימון אתמול, ינוח בסוף השבוע בו הקבוצה לא מתאמנת בכל מקרה, וינסה לשוב לאימונים ביום ראשון. ההערכה בבית"ר היא כי לא מדובר בפציעה חמורה, על אף שהחלוץ כבר סבל מפציעות קודמות בקרסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully