וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנצרת מסתכלים אל עבר האופק

דור בלך

13.11.2009 / 12:10

אחי נצרת מתכוננת ליום שאחרי פרישתו של ניגמטולין ובונה על השוער גיל אופק. שביעות רצון מקצב החלמתו של יקיר שינה

לאור הודעתו של רוסלאן ניגמטולין כי בכוונתו לפרוש מכדורגל ולצד מסע השכנועים שידחה את פרישתו עד לינואר, באחי נצרת מתחילים להתכונן לכך שיאלצו להסתדר בלי שוער בכיר עד חלון ההעברות ושמים את יהבם על השוער השני גיל אופק.

השוער בן ה-24, שהצטרף השנה לאחי, תפס לקראת סיום העונה שעברה את אפודת ההרכב הראשון של עירוני רמת השרון בליגה הלאומית וסייע לה להשאר בליגה. בנצרת מספרים כי אופק מוכיח את עצמו באימונים וכי למד הרבה מניגמטולין, כך שבמקרה הצורך הם סמוכים ובטוחים שיעשה את העבודה.

בינואר, כזכור, צפוי להצטרף לקבוצה שוערה השני של בית"ר ירושלים ז'וסלן מאייבי. נצרת הגיעה להבנות עם בית"ר על קליטתו של שוער נבחרת קמרון הצעירה, כשגם מאייבי עצמו נחוש לחזור ולהיות שחקן הרכב בליגת העל לאחר שהצטיין בשנה שעברה במדי הכח עמידר רמת גן.

בנצרת מרוצים מקצב החלמתו של בלם הקבוצה יקיר שינה, שכבר הולך ללא קביים ועובר סדרת טיפולי פיזיותרפיה מפרכים באופן קבוע. על פי קצב ההחלמה הנוכחי, הבלם, שקרע את הרצועה הצולבת בברכו, צפוי לחזור לפעילות לקראת חודש פברואר.

שינה עצמו יפגש השבוע עם שוער הפועל פתח תקוה שניר דורי, שכנראה גם קרע את הרצועה הצולבת בברכו אתמול (חמישי). השניים שיחקו יחד בליגת החופים בקיץ ושינה יגיע על מנת להסביר לו על אופן ההחלמה וכן כדי לעודדו. הקשר גיא דיין חתם בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully