וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לנו כוונה לפגוע בבית"ר כי זה יוריד מערכה"

דור בלך

12.11.2009 / 18:20

נושיו של גאידמק תמהים מדוע ראשי המועדון תוקפים אותם. "אנחנו יכולים לפרק את הקבוצה, אבל רוצים לשמור עליה"

בעוד בבית"ר ירושלים תוקפים את נושיו של גאידמק, המחזיקים בעיקול כנגד מניות הקבוצה, אלה לא מבינים כלל מה רוצים מהם. בשבוע שעבר התבטא איציק קורנפיין בנושא ואמר כי "הנושים מחזיקים את בית"ר כבת ערובה ממניעים תקשורתיים", בעוד גומא אגייאר הצהיר כי הקבוצה תלך לפירוק עקב חוסר שיתוף הפעולה מצד נושיו של גאידמק - לוי קושניר, בלרם צ'רנוי ויוסף טריום, להם חייב האוליגרך ביחד מעל ל-100 מיליון שקלים. הנושים יודעים לציין כי אף גורם מצד בית"ר לא פנה אליהם בבקשה להגיע להסדר במסגרתו יוותרו על העיקול, ולכן תמוה בעיניהם מדוע בחרו בבית"ר לתקוף אותם.

"אם היינו מחזיקים את העיקול ממניעים תקשורתיים כבר היינו עושים משהו בנידון, אנחנו יכולים לפרק את הקבוצה אבל חשוב לנו לשמור עליה", מסביר פרקליטו של טרוים, עו"ד שחר הררי. "אני לא מבין מדוע בבית"ר מתקשים להבין שמדובר בעניין כלכלי נטו. אף אחד לא מצפה מאגייאר שישלם את מלוא חובו של גאידמק לנו ואם הוא יפנה אלינו אני בטוח שנגיע להסדר במסגרתו העיקול יוסר והוא יהפוך להיות הבעלים ולא סתם יסכן את הכסף שהוא משקיע בקבוצה כעת.

"אני קורא לאגייאר שיפנה את עורכי הדין שלו אלינו ונפתח במשא ומתן בו יקנה את הקבוצה עבור מחיר הוגן ועל פי שוויה האמיתי ויוכל להיות הבעלים של הקבוצה ללא חששות וללא חובות", המשיך ההרי. "אבל עד כה הקשר היחיד שהיה לי עם בית"ר היה כשהתרעתי את קורנפיין על כך שהוא אינו יכול להעביר את הקבוצה לידיו של אגייאר עקב העיקול". במקביל, פנה הררי אל ההתאחדות וקיבל אישור שבית"ר לא תוכל להירשם תחת בעלים אחרים כל עוד העיקול בתוקף.

"גאידמק שילם בזמנו כ-28 מיליון שקלים עבור הקבוצה, אני בטוח שנוכל להגיע למחיר מוסכם שיתחלק בין כל הנושים וישחרר את הקבוצה", ממשיך הררי. "אין לנו שום כוונה או טעם לפגוע בבית"ר שכן זה יוריד מערך הנכס שבבעלותנו עכשיו. להיפך, אנחנו מרוצים מהשקעתו של אגייאר שמשביחה את הנכס. אני לא מבין על פי מה הוא החליט ללכת לפירוק שכן זה רק יפגע בקבוצה - יורידו לה נקודות, ימונה לה מפרק על פי דעת בית המשפט ולא על פי דעתה, שיכול להתנהג בצורה מאוד אגרסיבית בעניין סילוק החובות ולמכור שחקנים ונכסים. הרי גם בהליך הפירוק הם לא יפטרו מאיתנו שכן המפרק ימכור את נכסי הקבוצה למרבה במחיר כדי להחזיר לנו את החוב שגאידמק חב לנו. כנראה שהייעוץ שאגייאר מקבל הוא ברמה נמוכה מאוד אם זו הדרך שהוא בוחר בה".

מקבוצת קיטאל, שבבעלות לוי קושניר ובלרם צ'רנוי נמסר כי הם "מאחלים לבית"ר ירושלים ואיציק קורנפיין הצלחה על כר הדשא. על הדברים שאמר איננו רוצים להגיב".

בית"ר עצמה ערכה היום אחר הצהריים אימון בסגל מצומצם ובחיזוק מספר שחקני נוער. הקבוצה יצאה לפגרה עד יום ראשון, אז תחל בהכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל עכו בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully