וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן יזכה למספר ימי מנוחה

12.11.2009 / 17:30

בתום התייעצות עם הצוות הרפואי, הוחלט שהקפטן ינוח לאחר שיקבל זריקה. בחיפה מרוצים מדחיית רבע גמר גביע הטוטו

קפטן מכבי חיפה יניב קטן יזכה למספר ימי מנוחה מפעילות החל מיוום ראשון הקרוב, זאת לאחר התיעעצות שערך השחקן עם הצוות הרפואי של המועדון, שהמליץ לשחקן לקבל זריקה בגבו ביום ראשון. לפיכך עדיין לא ברור אם קטן יוכל ליטול חלק במשחקה הבא של הקבוצה בליגה בשבוע הבא בבית נגד מכבי אחי נצרת.

במועדון הביעו סיפוק לאחר שהעפילו אמש (רביעי) לרבע גמר גביע הטוטו עם הרכב שכלל לא מעט שחקני נוער. בקבוצה מתכוונים להמשיך ולשתף שחקני נוער גם בשני משחקי ההשלמה מול הפועל באר שבע בווסרמיל (בשבוע הבא) ומול מכבי פתח תקוה (בעוד כחודש).

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ההתאחדות לכדורגל אמורה להודיע בקרוב מאוד על דחיית מועד רבע הגמר של גביע הטוטו (המועד המקורי: 1-2 בדצמבר), כנראה ל-29-30 בדצמבר. בחיפה הביעו סיפוק רב מההחלטה שאמורה להתקבל בקרוב ואמרו: "זה יעזור מאוד לקדם את מדיניות הרוטציה בקבוצה. צפוי לנו חודש פחות עמוס, אך לא קל".

ועוד בנושא העומס, המאמן אלישע לוי ערך היום עם שחקני הקבוצה אימון ריצה על חוף הים, ממנו נעדר הבלם דקל קינן. מתברר כי בקבוצה הורו לבלם שלא להגיע לאימון לאחר ששיחק אתמול 90 דקות והוא סובל מעומס. "לא רצינו לסכן אותו", הסבירו במועדון. מהאימון נעדרו גם ולדימיר דבאלישווילי ופיטר מסיללה (חופשות מולדת), ניר דוידוביץ' (טיפולים באיטליה) וגוסטבו בוקולי (ייעדר לפחות חודש בעקבות הקרע במפשעה). אייל גולסה וג'ון קולמה ערכו ריצה קלה. "אתם יוצאים לחופשה ארוכה יחסית, עד יום ראשון, ואני מקווה שתנצלו אותה כדי להתאושש", אמר אלישע לוי לשחקנים, "למרות זאת, אני ממליץ לערוך יחידת אימון אישי נוספת במהלך החופשה".


אפרופו היעדרויות, במועדון הקדימו תרופה למכה ושחקני הקבוצה חוסנו הבוקר נגד מחלת השפעת, זאת על מנת לא לקחת סיכונים שיגרמו לחיסורים נוספים במערך הקבוצה.

עדכון ראשון 12:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully