וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין אלעד בונפלד להפועל ב"ש

12.11.2009 / 12:40

השחקן שפרש דורש את חוזהו עד תום העונה, בב"ש לא מוכנים לשלם. גורם: "הוא פרש וסירב לעבור ניתוח. למה שנשלם?"

פיצוץ בין אלעד בונפלד להפועל באר שבע. לאחר שכבר הודיע על פרישה מכדורגל, זומן קשר הפועל באר שבע לשיחה במשרדי המועדון. במהלך השיחה הובהר לבונפלד כי המועדון לא מוכן לשלם את חוזהו עד תום העונה והפנה אותו לטיפול מול נציגיו. בבאר שבע הזהירו את בונפלד גם כי אם ידבר עם התקשורת, הוא ייקנס בסכום חסר תקדים, מה שגרם לבונפלד לומר לאחר הפגישה: "אין תגובה".

"השחקן לא בשימוש, תלה את הנעליים וסירב לעבור ניתוח", אמר גורם במועדון. "לא ברור מדוע הוא בא בדרישות כאלה, מדוע המועדון צריך לשלם? מועדון הפועל באר שבע מכבד מאוד שחקני בית, אבל גם בונפלד אמור לכבד אותו". מי שמטפל בגזרת בונפלד הוא המנכ"ל היוצא, אבי שכטר.

המגן הארגנטינאי מרקוס גלרזה (25) נחת לפנות בוקר (חמישי) בישראל ויצטרף לאימוני הפועל באר שבע. גלרזה אמור לקחת חלק במשחק גביע הטוטו בשבוע הבא מול מכבי חיפה ואם ירשים הוא יוחתם. מדובר בשחקן שמשחק בתפקיד זהה לזה של ארז מסיקה, שאמור להודיע בקרוב על פרישה מכדורגל. במקביל נבחן בקבוצה גם הקשר האחורי מגאנה, מוחמד אדמו, שעדיין לא התקבלה החלטה לגביו.

במועדון קיימת אכזבה מסוימת בעקבות העובדה שהקבוצה הודחה אתמול מגביע הטוטו, מה שהיה מבטיח לאלונה ברקת מענק של 75 אלף שקל לפחות, בנוסף ל-300 אלף שקל שמעניק הטוטו על השתתפות במפעל. "הקבוצה כמעט לא הורגשה במפעל הזה וחבל", הודו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully