וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בכל זאת יש להם תואר

12.11.2009 / 9:04

ג'ימי רולינס ושיין ויקטורינו מפילדלפיה זכו ב"כפפת הזהב". וריטק מימש את האופציה, יישאר בבוסטון, גריפי ימשיך בסיאטל

למרות האכזבה מההפסד בוורלד סירייס, לג'ימי רולינס ולשיין ויקטורינו יש בכל זאת תואר אחד העונה, כשהשניים זכו בכפפת הזהב לעמדותיהם, בפרסי ה-NL שהוכרזו הלילה. מי שזכה לראשונה בתואר הוא שחקן הבסיס השלישי של וושינגטון ריאן צימרמן. אדם ויינרייט מסט. לואיס, שרץ במהלך העונה גם לסיי יאנג, עשה זאת מעמדת המגיש.

כל הזכיות:

אדם ויינרייט (סט. לואיס, מגיש), ידאיר מולינה (סט. לואיס, תופס), אדריאן גונזאלס (סן דייגו, בסיס ראשון), אורלנדו הדסון (לוס אנג'לס דודג'רס, בסיס שני), ריאן צימרמן (וושינגטון, בסיס שלישי), ג'ימי רולינס (פילדלפיה, שורטסטופ), שיין ויקטורינו (פילדלפיה, אאוטפילד), מייקל בורן (יוסטון, אאוטפילד), מאט קמפ (לוס אנג'לס דודג'רס, אאוטפילד).

סיאטל החתימה את האאוטפילדר הוותיק קן גריפי ג'וניור לעונה נוספת. ג'ייסון וריטק הפעיל את אופציית השחקן שלו, ויישאר בבוסטון כתופס מחליף. הוא ישתכר 3 מיליון דולר. ג'יימי מק'קורט, שנושלה מתפקידה כנשיאת הדודג'רס, הכחישה את טענותיו של בעלה פרנק כי ניהלה רומן עם שומר הראש שלה. היא מתכוונת להמשיך להיאבק על הבעלות בקבוצה. ג'ים ריגלמן, שמונה במקום מני אקטה כמאמן הזמני של וושינגטון במהלך העונה, ימשיך בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully