וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "ניצחון ברומא יכול להתברר כמאוד חשוב"

איתן נוח

11.11.2009 / 17:35

מכבי מכבי ת"א מחכה למפגש עם האיטלקים: "אם אתה מוליך בית יורוליג, אי אפשר שלא להעריך אותך". גרין: "מגיעים מוכנים"

מכבי תל אביב נחתה היום בצהריים באיטליה, לקראת משחק היורוליג החשוב מחר (חמישי, 21:30, 5+) מול רומא, ודומה כאילו בשני המחנות מכירים בחשיבות המשחק. הרומאים ניצבים בגאון בפסגת בית ג', עם מאזן מושלם, בעוד הצהובים מגיעים למשחק במומנטום מצוין, אחרי שהביסו בקלילות את צסק"א ומכבי ראשל"צ בשבוע החולף, ולפתע, נראה כאילו המכונה של פיני גרשון מתחילה להתחבר אט אט.

גרשון עצמו החמיא ליריבתו האיטלקית, יממה לפני ההתמודדות. "אם אתה מוליך בית יורוליג בלי להפסיד פעם אחת אחרי שלושה שבועות, כמו שרומא עושה עכשיו, אי אפשר שלא להעריך אותך, לא משנה מי אתה. הקריירה שלי לימדה אותי שזה הרבה יותר קשה להישאר בטופ מלהגיע אליו. מעתה והלאה, לרומא לא יהיה את הלוקסוס להיות אנדרדוג נגד אף קבוצה, ונראה איך הם יתמודדו עם המצב החדש", אמר גרשון.

באשר לקבוצה עצמה, הוסיף המאמן הוותיק: "יש להם כמה שחקנים טובים, ואני לא בטוח אם העובדה שאין להם שמות גדולים מהווה חיסרון עבורם. אימנתי את ג'אבר והעוזר שלי אימן את האטסון, כך שאני מקווה שזה יהיה יתרון קטן עבורנו. ניצחון ברומא יכול להתברר כחשוב מאוד, בגלל שויטוריה כבר הפסידה כאן. אנחנו מכבי, ואנחנו רוצים לנצח כל משחק - לא חשוב איפה, לא חשוב באיזה שלב או סיטואציה", סיכם גרשון.

סנטר הקבוצה, יניב גרין, הוסיף: "רומא כבר הוכיחה כמה טוב היא יכולה לשחק, ואולי גם הפתיעה כמה אנשים, אבל אנחנו מגיעים מוכנים. זה משחק חוץ, כך שאנחנו חייבים להיות הכי מוכנים ואגרסיבים שאפשר. אנחנו רוצים מאוד לנצח, וכדי לעשות כך נהיה חייבים לשחק על הפרקט כפי שעשינו באימונים".

קנדי ווינסטון: "אם ננצח, נהיה עם רגל אחת בטופ 16"

מנגד, מאמן הרומאים, ננדו ג'נטילה, כבר מוכן להתמודדות המעניינת: "אנחנו עם שלושה נצחונות משלושה משחקים, אבל המשחק מול מכבי יהיה הכי קשה שלנו עד עכשיו, כי אנחנו מגיעים עם הרבה פצועים ועם האטסון, שלא שיחק במשחק הליגה האחרון שלנו. מכבי קבוצה מצוינת, ואם מתחשבים בבעיות שיש לנו כרגע, זה יהיה משחק מאוד קשה עבורנו".

עיקר הדיבור ב-24 השעות האחרונות ברומא הוא על פציעתו של אנג'לו ג'יגלי. הגבוה האיטלקי נפצע במהלך המשחק האחרון של קבוצתו בליגה מול ביילה, וייעדר כארבע שבועות בזמן שהוא יעבור טיפולים בברכו פצועה. שחקן נוסף שנמצא בספק לקראת המשחק הקרוב הוא אנדרה האטסון, שסובל מחום במהלך השבוע האחרון.

שחקן הקבוצה, קנדי ווינסטון, אמר: "זה משחק חשוב מאוד עבורנו, כי אם ננצח, נהיה עם רגל אחת בטופ 16. יש לנו כבר 3 נצחונות וזה חשוב עבור המאזן שלנו, אבל מכבי היא קבוצה טובה ואפילו שאנחנו משחקים בבית, זה ממש לא יהיה קל, בעיקר בגלל בעיית הפציעות שלנו. אבל ניתן את המקסימום כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully