וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול בהרכב הפועל ת"א מול נתניה

הקשר ישוב לדשא בגביע הטוטו אחרי 8 חודשי היעדרות (חמישי, 21:00, 5+ לייב). נתניה צפויה להתחזק בליאוניד קרופניק בינואר

הפועל תל אביב קיימה היום (רביעי) בצהריים אימון מסכם לקראת משחק גביע הטוטו מחר (חמישי, 21:00, 5+ לייב) מול מכבי נתניה באצטדיון רמת גן. הבשורה הכי מרעישה באימון היתה זו לה חיכו כבר חודשים רבים אוהדי הקבוצה, כשנודע כי שי אבוטבול, קשר הקבוצה האהוב, ישוב מחר להרכב הקבוצה במשחק רשמי ראשון לאחר שנעדר מהמגרשים כבר למעלה משמונה חודשים.

כזכור, במרץ האחרון פגשה הפועל תל אביב את בני סכנין וכמה דקות מפתיחת המשחק פגע אבודו אוקצ'ה, חלוץ סכנין בעונה שעברה (ומכבי נתניה בהווה), באבוטבול בצורה ברוטאלית, שבר לקשר את הקרסול ולמעשה קטע את התקדמות השחקן, שהיה אז בשיאו. וכעת, שמונה חודשים ושלושה ניתוחים מאוחר יותר, חוזר כאמור הקשר להרכב האדומים.

עוד לפני האימון המסכם ערך מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, אסיפת קבוצה, ומי שחשב שהמאמן כבר ויתר על גביע הטוטו בגלל העומס, טעה. גוטמן אמר לשחקניו: "אסור לכם לזלזל במשחק. אני רוצה שתעלו במלוא הרצינות, תשחקו טוב ותנצחו, שיהיה לנו על מה להתמודד בשבוע הבא מול בני יהודה".

רוב שחקניה הבכירים של הקבוצה יזכו למנוחה והאדומים יעלו עם הרכב שישחק לראשונה ביחד. בחוד יפתחו מהראן לאלה וערן זהבי, כשמאחוריהם בקישור יעלו שני הזרים נמניה ווצ'יצ'ביץ וזוראב מנטשאשוילי יחד עם מיכאל זנדברג, שאף הוא לא עלה בהרכב הקבוצה מאז שנפצע מול הפועל באר שבע במשחק הליגה בתחילת העונה. החוליה האחורית תכלול את המחליפים הקבועים שבדרך כלל מתחילים על הספסל.

הרכב משוער: אריק ינקו, עומרי קנדה, יהודה חוטה, רמי דואני, גל שיש, שי אבוטבול, זוראב מנטשאשוילי, מיכאל זנדברג, נמניה ווצ'יצ'ביץ, ערן זהבי, מהראן לאלה.

קרופניק בדרך לנתניה

מכבי נתניה, שהעבירה את אימוניה לגבעת אולגה עקב שזרוע נוסף בקופסא, סיימה הבוקר (רביעי) את הכנותיה לקראת משחק גביע הטוטו מחר נגד הפועל ת"א. מאמן הקבוצה, ראובן עטר, צפוי להמשיך ולעלות בהרכב חזק יחסית, זאת על אף שנתניה איבדה כל סיכוי לעלות לשלב הבא. שניים שלא יזכו ליטול חלק במשחק הם צמד גיבורי הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים, חן עזרא ואלמוג כהן, שנמצאים עם הנבחרת הצעירה באוסטריה. גם השוער אריסטד זוגבו המריא למשחקה של נבחרתו, חוף השנהב, וייעדר.

הקבוצה הגיעה להבנות כלכליות עם הבלם לאוניד קרופניק, שצפוי להצטרף לקבוצה בינואר. הבלם יסיים את חוזהו עם תום העונה בליגה האמריקאית שמסתיימת בקרוב, ואם לא יהיו התפתחויות מפתיעות, יחזק את חוליית ההגנה של ראובן עטר.

"תמיד כיף לשחק נגד הפועל ת"א ואנחנו באים כדי לנצח", סיפר מגן נתניה קלמי סבן לקראת ההתמודדות. "נכון שאין לנו סיכוי אבל זה משחק הכנה טוב לקראת המשחק נגד אשדוד בשבוע הבא. החגיגות מהניצחון על בית"ר הסתיימו כבר ביום ראשון, אסור לשכוח שאנחנו עדיין בחלק התחתון של הטבלה". המגן גם התייחס למפגש הפיקנטי עם אקס נתניה, איתי שכטר, שנמצא בכושר שיא. "לדעתי הוא בכלל לא ישחק ויקבל מנוחה. בכל מקרה איתי אף פעם לא אהב כל כך את גביע הטוטו".

על פי האימון המסכם, מי שיקבלו הזדמנות בהרכב עקב המשחקים הבינלאומיים הם דניאל ליפשיץ בין הקורות, דלה ימפולסקי בקישור ואוקוצ'ה, שיעלה כחלוץ נוסף לצידו של אחמד סבע במקום חן עזרא. שלו מנשה סובל מכאבים במפשעה אך צפוי לשחק.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, טל מעבי, רביד גזל, שניר גואטה, דלה ימפולסקי, שלו מנשה, אבודו אוקוצ'ה, אחמד סבע

עדכון ראשון: 13:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully