וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "דברים מתחילים להתחבר"

איתן נוח

11.11.2009 / 7:29

במכבי ת"א מרוצים מהניצחונות על צסק"א וראשל"צ, הסנטר הוסיף עם היציאה לרומא: " המפתח לניצחון הוא תמיד בהגנה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) לרומא לקראת משחקה היורוליג שלה מחר (21:30, ערוץ 5+) נגד הקבוצה המקומית. הצהובים השיגו ביום ראשון האחרון ניצחון קליל 62:89 על מכבי ראשון לציון בליגה והמשיכו להיראות טוב אחרי הניצחון על צסק"א מוסקבה ביום חמישי שעבר, אבל בקבוצה יודעים שמול האיטלקים, שעדיין לא הפסידו ביורוליג העונה, זה עשוי להיות קשה.

"רומא הוכיחה שהיא טובה מאוד, היא הפתיעה את כולם עד עכשיו", אמר יניב גרין, "זה בטוח יהיה שונה משמשחק שהיה לנו ביום ראשון. זה משחק חוץ ונצטרך לבוא הכי מפוקסים שיש, להיות אגרסיביים ולבצע את מה שתירגלנו לקראת המשחק. אנחנו בכושר יותר טוב עכשיו, דברים מתחילים להתחבר. אני מקווה שנמשיך ככה. המפתח לניצחון הוא תמיד בהגנה, במיוחד במשחקי חוץ".

עוזר המאמן, שרון דרוקר, התייחס אף הוא ליכולת של הקבוצה לאחרונה וכן לכמה מפתחות לקראת מחר: "אנחנו רוצים לפתח את התכונה הזאת שכשקבוצות עושות טעויות נגדנו אנחנו מענישים אותן. יש לנו יותר ביטחון וזה נותן את אותותיו. אנחנו צריכים לדעת לעשות את המעברים בין הליגה ליורוליג בצורה טובה. אין ספק שזה משחק מפתח בבית. אם ננצח אותם שם זו תהיה מקדמה אדירה. רומא היא קבוצה מאוד אגרסיבית נצטרך לדעת להתמודד עם האגרסיביות הזו".

מצ'איי לאמפה אמר: "אנחנו צריכים לשחק טוב בהתקפה ולהפגין את הכדורסל ששיחקנו נגד צסק"א מוסקבה. זה משחק גדול ואנחנו מצפים לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully