וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון אמרה לא לג'ייסון וריטק

10.11.2009 / 15:04

הרד סוקס החליטו לא לממש את האופציה על התופס, הוא עשוי לחזור בכל זאת. רמירז נשאר בדודג'רס, קרופורד בטמפה ביי

האם הגיע סופו של עידן? בבוסטון רד סוקס החליטו לא לממש את אופציית המועדון על התופס ג'ייסון וריטק. לו היה המועדון מממש את האופציה על השחקן בן ה-37, הוא היה משתכר חמישה מיליון דולר בעונה הבאה. לווריטק אופציית שחקן על סכום של שלושה מיליון דולר, ויש לו חמישה ימים לבחור האם לממש אותה. הרד סוקס ביצעו את המהלך לאחר שמימשו את האופציה על ויקטור מרטינז, שישתכר 7.1 מיליון דולר בעונה הקרובה. המגיש טים וייקפילד חתם על חוזה לשנתיים נוספות תמורת סכום של שישה מיליון דולר.

טמפה ביי מימשה את האופציה על האאוטפילדר קרל קרופורד, ותשלם לו עשרה מיליון דולר בעונה הקרובה. היאנקיז הודיעו כי טרם נפגשו עם השחקנים החופשיים שלהם. בראש הרשימה ג'וני דיימון, הידקי מאטסוי והמגיש אנדי פטיט. מני רמירז מימש את האופציה שלו בדודג'רס ויישאר בקבוצה בסכום של 20 מיליון דולר. קליף לי ימשיך להגיש עבור פילדלפיה, ויקבל תשעה מיליון. מינסוטה מימשה את האופציה על מייקל קדאייר, והוא ישחק בשורותיה לפחות עד 2011.

עומאר מינאיה, ה-GM של ניו יורק מטס, הודיע כי כמו תמיד, פעילות הקבוצה בשוק תהיה עניפה. "אחרי העונה האחרונה, אנחנו ללא ספק צריכים שיפור בהתקפה", אמר מינאיה, "צריך למצוא דרך לעשות יותר נקודות, זו בעיה שנטפל בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully