וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תנסה לצרף זר וישראלי בכיר בינואר

10.11.2009 / 11:24

במועדון יבחנו בקפידה את מועמדותם. מחמאות למימון ועותמן אחרי אשדוד, משומר: "מקווה שארבייטמן יסיים כמלך השערים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נעם אשל

מכבי חיפה תנסה לצרף בחלון ההעברות בחודש ינואר שחקן התקפה ישראלי בכיר ושחקן זר, זאת מתוך רצון לחזק את סגל הקבוצה הדליל. הלקחים הללו נלמדו מתוך המשחקים האחרונים, שגרמו למאמן אלישע לוי לשנות תפקודים של שחקנים במספר עמדות. בחיפה דווקא היו מרוצים אתמול (שני) מהתפקוד של עלי עותמן בקישור, אבל המגמה היא להתחזק בשחקנים שיוכלו להתאקלם בקבוצה ולהוות את עמוד התווך של הקבוצה בעונה הבאה, אז צפויה הקבוצה להשתתף באחד המפעלים האירופאים.

"יש פה קבוצה צעירה ורעבה"

אימון הבוקר נערך באווירה טובה, זאת לאחר הניצחון אתמול על מ.ס אשדוד. מוחמד גדיר לא התאמן משום שהוא אמור להצטרף מאוחר יותר לאימון הבכורה של הנבחרת האולימפית. בירם כיאל סובל מפציעה קלה אך הוא התבקש להגיע לאימון משום שהוא לא צפוי להגיע לאימון הנבחרת האולימפית (ראה ידיעה נפרדת).

"הניצחון באשדוד הושג בזכות עבודה קשה. הקבוצה גילתה התלהבות ורצון, מה שאלישע בעצם החדיר בנו מתחילת העונה. יש לנו קבוצה צעירה ורעבה. הוכחנו שלכל שחקן פצוע יש מחליף. עותמן, זגורי ומימון, שעשה עבודה נהדרת בהגנה, הוכיחו שיש על מי לסמוך", אמר המגן אייל משומר בעקבות המשחק אתמול. בחיפה החמיאו למשחק ההגנה אתמול ובמיוחד לשי מימון ועלי עותמן, שתפקד מצוין כקשר אחורי. ישראל זגורי הצעיר, שניסה ליזום בהתקפה ונראה מלא בטחון, סחט מחמאות מהצוות המקצועי.

משומר התייחס ליריבה כשאמר: "זה היה משחק חוץ לא קל, אשדוד הסתגרה ויצאה למתפרצות. הם התחילו את המשחק בבונקר, אבל ידענו שברגע שנבקיע המשחק ייפתח ויהיה לנו הרבה יותר קל. באופן אישי, לא עליתי למעלה במחצית הראשונה בגלל שהצמידו לי שמירה אישית". משומר פרגן לחברו, שלומי ארבייטמן: "אני מצדיע לו. הוא חבר טוב ואני מקווה שהוא יסיים את העונה כמלך השערים. זה אולי ישמע מצחיק, אבל בעברי שיחקתי כקשר-חלוץ, הבקעתי לא מעט שערים, יש לנו הרבה שיחות במהלך הנסיעה לחיפה ולא פעם אני מייעץ".

אגב, במהלך המשחק עודד הקשר אייל גולסה (שיחזור לכושר משחק בהדרגה, א"י) את ארבייטמן מהיציע ואמר לחברו ג'ון קולמה: "הוא יבקיע את שער הניצחון". קולמה אמר לאחר המשחק: "רואים שיש לו טביעת עין". משומר הוסיף לקראת המשחק מול באיירן מינכן בעוד כשבועיים: "בליגה אנחנו מושלמים, אני מקווה מאוד שניקח נקודות ראשונות בבאיירן. זה מה שאנחנו צריכים עכשיו".

יניב קטן יעבור היום בדיקה בבית החולים רמב"ם במטרה לאבחן את הפציעה ממנה הוא סובל. השחקן נכנס אתמול לחדר ההלבשה והודה לחבריו כשאמר: "זה היה המשחק הכי קשה שלנו העונה". ניר דוידוביץ' ייצא היום לאיטליה לבדיקות בברכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully