וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל ב"ש: נותרה נקודה לעלייה

10.11.2009 / 15:58

הירוקים קרובים להבטיח מקום ברבע גמר גביע הטוטו וזקוקים לנקודה (21:00, 5+ לייב). ארז מסיקה דחה את הודעת הפרישה

במכבי חיפה יודעים שנקודה אחת תוכל לעלות אותה לשלב הבא בגביע הטוטו, שלב רבע הגמר. לכן, בידיעה שלא קיימת חשיבת מכרעת לתוצאת המשחק, מתכנן אלישע לוי שינוי משמעותי בהרכב הקבוצה מחר (21:00, שידור ישיר ב-5+ לייב), מה גם שנותרו לקבוצה שני משחקים חסרים במפעל.

לוי מתכוון לעלות למשחק עם ההרכב המשני שלו, שכולל ברובו שחקנם שלא שותפו במשחק הליגה האחרון מול מ.ס אשדוד. שי מימון יפתח במרכז ההגנה לצד ז'ורז'ה טשיירה, על מנת להמשיך ולתת לו קרדיט לאור היכולת הטובה שגילה במשחק האחרון. אלון חרזי יחזור לאחר תקופה ארוכה להרכב כמגן ימני בעוד שטאלב טואטחה הצעיר ישחק מצד שמאל. גם ישאל זגורי וטיאגו דוטרה יקבלו הזדמנות בהרכב הראשון. בחוד ההתקפה, צפוי אייל שטרכמן לנסות להוכיח שיש לו מקום בסגל של מכבי חיפה. הוא יפתח לצד ולדימיר דבאלישווילי, שלא פתח במשחק באשדוד.

מכבי חיפה, הרכב משוער: אמיר אדרי, אלון חרזי, שי מימון, ז'ורז'ה טשיירה, טאלב טואטחה, טיאגו דוטרה, ישראל זגורי, סינטיאהו סולליק, ליאור רפאלוב, אייל שטרכמן, ולדימיר דבאלישווילי.

כעס בהפועל באר שבע על מסיקה

כדורגלן הפועל באר שבע, ארז מסיקה, ביטל את מסיבת העיתונאים שתכננה לו היום (שלישי) הקבוצה ולא הודיע על פרישה מכדורגל. כזכור, בעקבות ממצאים רפואיים שהתקבלו לפני מספר שבועות, הודיע מסיקה כי ישקול את עתידו בהתאם לבדיקה חוזרת שיערוך.

אתמול הודיעה הקבוצה כי תקיים מסיבת עיתונאים עם מסיקה, אך בסופו של דבר הוחלט לדחות אותה בשיתוף עם השחקן. בבאר שבע טוענים כי השחקן צפוי לפרוש, אולם הידיעות בדבר ההכרזה הקרובה אינן נכונות. "הוא יודיע בקרוב על פרישה", אמרו שם.

יש לציין כי בקבוצה הופנה כעס מסוים כלפי התנהלותו של מסיקה. "ההתנהלות שלו מבזה", אמר גורם בהפועל באר שבע. "הוא היה צריך להגיע למסיבת העיתונאים ולומר את מה שעל לבו". מקורב לשחקן אמר: "הידיעות שהתפרסמו לגבי ההודעה הרשמית הן לא על אחריותנו. כשארז ירגיש בנוח להודיע על זה, הוא יכנס מסיבת עיתונאים נוספת".

הסגל הקצר בהפועל באר שבע לקראת חיפה לא יאפשר למאמן גיא עזורי לשנות את ההרכב לחלוטין, אבל כבר כעת ברור ששחקני הספסל יוסי אלקיים, דנדי אוקונגו וסיראז' נאסר אמורים לקבל הזדמנות. בהתקפה יפתחו אוהד קדוסי וחנן פדידה. גם נדב קידר צפוי לשחק, והוא אמור לפתוח כמגן שמאלי.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: דור דוידי; אביתר אילוז, דנילו מוריירה, ראיין אדלי, נדב קידר; דנדי אוקונגו, מוחמד אדמו, סיראז' נאסר, משה אסולין; חנן פדידה, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully