וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הניצחון הכי חשוב שלנו העונה"

9.11.2009 / 22:30

מאמן מכבי חיפה החמיא לשחקניו אחרי ה-0:1 באשדוד לעיני סקאוט של באיירן מינכן, יניב קטן יודע: "הפגרה באה בזמן". מזרחי: "זה מתסכל"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נעם אשל

מכבי חיפה נשמה היום (שני) לרווחה, לאחר שגם בתום משחק לא מרשים ועם הרכב חסר היא רשמה ניצחון תשיעי העונה, 0:1 על מ.ס אשדוד, משער של שלומי ארבייטמן בדקה ה-50. הסקאוט של באיירן מינכן, שהגיע למשחק באשדוד על מנת לראות את שחקני חיפה לקראת המשחק בין הקבוצות במסגרת ליגת האלופות בעוד כשבועיים, לא ממש התרשם מהיכולת שלך הירוקים. הסקאוט אמור להישאר בישראל, וייתכן שאף יגיע לאחד מאימוני מכבי חיפה.

בירם כיאל נבדק על ידי הצוות הרפואי בסיום המשחק, והקשר, שסובל מ"רגל עץ", סובל מנפיחות. כיאל, כמו מוחמד גדיר, אמור לקחת מחר חלק באימוני הנבחרת הצעירה, אך עדיין לא ידוע אם יוכל להתאמן.

"0:1 קטן ומתוק"

אלישע לוי נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה והחמיא לשחקניו. "זה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה", אמר המאמן, "זה היה 0:1 קטן ומתוק". לאחר מכן אמר לעיתונאים: "זה נראה פשוט, אבל זה לא. עבדנו קשה, לא הצגנו כדורגל גדול, אבל באנו שאפתנים, למרות שהיו חסרים לנו כמה שחקנים. לא אפשרנו ליריבה לפתח התקפות, והיא לא הגיעה להרבה הזדמנויות. במחצית השנייה היינו יותר טובים.

"עכשיו יהיה לנו קצת זמן בפגרה ונבוא עם כוחות מחודשים לליגה. יש לנו קבוצה צעירה ופיזית, וזה מקל עלינו. אנחנו מקדישים הרבה מחשבה בתכנים של האמונים ומשתמשים בכל האמצעים העומדים לרשותנו. אנחנו מאותגרים ממשחק למשחק, וצריכים לדאוג לשמור על הפער. תשע מתשע, זה אמור לאתגר".

על כובש השער שלומי ארבייטמן: "שלומי היום פתח בהרכב והראה שהוא יודע לעשות גולים ולהיכנס למשחק. בעיקרון המשחק שלי מבוסס על שני חלוצים, פעם זה קטן, פעם זה ולדימיר, פעם זה שלומי, והיום זה גם היה רפאלוב, שחקן התקפי לכל דבר".

קפטן הקבוצה יניב קטן אמר לחבריו בסיום המשחק ש"זה היה המשחק הכי קשה שלנו העונה, כל הכבוד". לתקשורת אמר כי "אין ספק, הפגרה באה לנו בזמן טוב. אנחנו צריכים לנוח קצת, יש פצועים שצריכים להתאושש. צריך להישאר צנועים כי שחצנות לא הובילה אף אחד לשום מקום. צריך לעבוד קשה בשביל להתקדם".

הבלם שי מימון, שעלה בהרכב על חשבון ז'ורזה טשיירה שנפצע במהלך החימום, הפגין יכולת חיובית, ואמר: "הגענו להישג יפה, תשעה ניצחונות מתשעה משחקים, אבל אני מקווה שזה לא הסוף ושנשיג גם את הניצחון העשירי ברציפות, וכרגע אנחנו שמחים ומחויכים.

"עד עכשיו לקחתי את כל ההזדמנויות שניתנו לי על הצד הטוב ביותר. אני עובד קשה באימונים, ושמח שיצרתי בעיה בריאה למאמן שלי, ומקווה לעוד הזדמנויות. הראש שלי אך ורק במכבי חיפה".

בחיפה החמיאו לשי מימון, שלומי ארבייטמן ועלי עותמן על צורת המשחק שלהם. גם ישראל זגורי ואייל משומר זכו למחמאות, האחרון בעיקר על היכולת במחצית השניה. בכלל, שמחה גדולה פרצה בחדר ההלבשה של הקבוצה במיוחד לאור העובדה שהמשחק הוגדר על ידי הצוות המקצועי עוד לפני תחילתו כמשחק הכי קשה העונה, במיוחד לאור העובדה שמספר שחקנים נעדרו.

הבלם ז'ורז'ה טשיירה שלא שיחק בשל כאבי גב ייבדק מחר על ידי הצוות הרפואי. במועדון טוענים כי אייל גולסה כבר כשיר לשחק מבחינה רפואית, אך הוא אינו כשיר מבחינת כושר המשחק ולכן הוא ימשיך להתאמן בהדרגה. במועדון מצפים שיחזור לכושר מלא עד תום הפגרה והוא יגביר את הקצב בצורה הדרגתית. גם יניב קטן ייבדק מחר והוא צפוי להיעדר ממשחק גביע הטוטו ביום רביעי מול הפועל באר שבע.

בסיום המשחק קיבלו השחקנים הודעת SMS מהדובר דודו בזק לפיה החל ממחר הם לא רשאים להתראיין במשך עשרה ימים. המאמן אלישע לוי שזכה בתואר מאמן החודש מטעם ארגון השחקנים, יתרום את הפרס (2500 שקל) לילדים נזקקים.

מזרחי: "השתמשתי בכל הכלים שהיו לי"

בסיום המשחק חיכה קומץ קטן של אוהדים למאמן אשדוד יוסי מזרחי וקרא לו להתפטר, אך המאמן התעלם. "הבעיה המרכזית של אשדוד היא כיבוש שערים, זה מתסכל", אמר מזרחי, "השתמשתי בכל הכלים שהיו לי, שלחתי את שריקי ואת בדש למעלה, אבל בדיעבד זה שיקול היה מוטעה".

"אשדוד התבססה כל השנים על כדורגל התקפי והבקעת שערים", המשיך מזרחי. "וזאת תמשיך להיות המטרה שלנו. עד הגול זה היה אחד המשחקים היותר טובים שלנו העונה. אחרי הגול לא היינו במשחק. סבלנו מחוסר ארגון וסדר. בכדורגל אי אפשר להרשות לעצמך לספוג שערים מסוג הזה, בטח שהיריבה היא מכבי חיפה".

אדיר טובול המאוכזב אמר אחרי המשחק השישי ברציפות של האשדודים ללא ניצחון: "אנחנו משחקים טוב אבל לא מבקיעים. במחצית הראשונה הפגנו יכולת מצוינת, הגענו למצבים, אבל כנראה שבשביל להבקיע נצטרך לעבוד יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully